LESS!!! 1 dag kvar!

Som det känns just nu så har jag gått över tiden redan... Har ju fått mina andra barn några dagar innan bf, men lill Tjorven verkar stanna ett tag till inne i magen! Å det känns jobbigt faktiskt!
Är gärna gravid men nu är jag så nyfiken så jag tror jag spricker =)


Har spenderat helgen med promenader, bullbak, städning, tvättning ja allt möjligt! Har hållt igång allt jag orkat!
Men bebisen kommer ju när den är redo...
Så nu tar jag det lugnt istället och tar dagen som den kommer!



I lördags va vi upp på sjögatan för att hälsa på Tim och Malin. Och Sam tog ju självklart sig en åktur på sin elmc runt kvarteret!



Han älskar verkligen att köra runt med den. Han blir ju alldeles tokig då man tar bort den!



Min lilla buse igår morse. Fick väcka han 8.30 så vi inte skulle komma alltför sent på dagis!

Igår kom Melvin hem

Känns mycket bra att ha hela familjen samlad om kvällarna!

Och har så många underbara vänner som förgyller mina dagar så dom inte går så långsamt nu när man bara väntar!

Igår hade jag lunch date med Elin och Moa. Sen va det Living and room party hos Malin! Mycket trevlig dag och kväll!

Idag har jag varit på koll hos BM, allt såg bra ut! Har haft samma sf mått i en månad nu, 36 cm. Hjärtat tickar på som det ska, blodtrycket är kanon, likaså blodsocker, urin och järnvärdet! Å vågen har varit snäll mot mig denna gång! Perfekt med andra ord!

Nu inväntar jag Victoria och Alvin som ska komma och äta varma mackor till lunch med mig!

 

Kramar till er som tittar in!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja denna vääääääääääntan... förstår du är nyfiken nu!!! Å ja, mig ska du nog hålla dig ifrån, för jag vill INTE ge dig en förkylning nu när du ska på BB!!! Ha nu en toppen dag med Vickan å Alvin <3 KRAM

2010-10-19 @ 12:21:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varje gång jag åkt förbi hos er så har jag spanat för att se om du åkt än :) Men icke det! Jag gissar på att jag har minst 8 veckor kvar, än fast det är ca 6 veckor kvar av tiden. Kommer att gå över, många dagar är jag rädd. Aja, h*n kommer när h*n kommer :) Ser att ditt SF mått är på 36 nu, och du har gått hela tiden ut.. Jag ligger på samma mått och har minst 6 veckor kvar :P hahahaha. herre gud! Jag kommer att se ut som en julgris till jul :P men, inget ont som inte har nåt gott med sig ;)



men va bra Nina, då tar du på dig jobbet som min personliga "pain-in-the-ass" person? :P



Jag håller tummarna att det bär iväg för er snart :)

2010-10-19 @ 12:24:03
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja jag sade ju att hAn kommer den 24:e vid 1-tiden på natten; så söndag natt då? :-)



Såg dessutom ni skulle få besvärligt väder imorgon så kanske det är lika bra att Lill-Tjorven väntar?



Men jag förstår att du blir less; man går på nålar hela tiden, ganska outhärdligt...



Massa kramar <3

2010-10-19 @ 12:24:53
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv vännen!! <3 Det var så roligt att så många villa titta förbi.

Men jag förstår att du är less nu!!!!!!!!!! Men jag hoppas att den lill* verkligen vill titta ut SNART!!! Nä, om jag ska klä mej och kankse titta förbi. Se om man kan ta en liten promenad med kärran.

Puss och kram <3

2010-10-19 @ 12:25:26
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Mmmm goda bullar :) BLir ju sugen på nåt gott såhär på kvällen...

Så skönt att allt såg så bra ut hos barnmorskan. Får hoppas att det var ditt sista besök där och det är bb nästa :) Hur långt har ni till bb?

Natti natti

2010-10-19 @ 21:37:48
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men värst... att du inte får åka snart !!

Å du bullarna såg ju god ut mmmm

2010-10-20 @ 00:40:54
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: carola

den som väntar på något gott...



Med sanna gick jag över 14 dagar och tvillingarna 40 v och det räknas som övertid:)

Hoppas ni är där i detta nu och att en liten tös kikat ut.

stor kram gumman

2010-10-20 @ 07:23:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag kan lova att jag har en jätte glad Svea här hemma :-D Nu vi åka BOB, näää SKOTER skrek hon s Men liiite till får hon allt vänta då... Å jag håller med dig, för min del hade snön gärna fått vänta någon månad. Ha en skön dag udner täcket! KRAM

2010-10-20 @ 08:21:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0