Mys!

I lördags for vi upp till Malin och LG för att äta middag!
Taco tårta stod på menyn! Ska ge er receptet sen. Den är verkligen mums god! Och lättsam att göra!

Sam och Tim lekte på. Fast Sam är lite små ego och tycker det är himla roligt att retas med Tim.

 

Go plutten Tim ♥



Busiga Sam

 







Bus med Farbror LG



Jihooo!!

 

Anton han låg mest bara och sov hela dagen/kvällen

 



Lite mys med mamma Malin innan det va dax för sängen!


Mys med goa Malin

 



Malin hade gjort en helt underbar efterrätt! Så jag kräver att hon lägger ut receptet på sin blogg ;-)

 

Ett parti kina schack fick avsluta den underbara kvällen!



Iphone nörden ;-) Love you vännen ♥

 

Är så glad över alla fina människor jag har i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Låter som en underbar helg. Den dära taco tårtan låter spännande. Väntar ivrigt på receptet.

Stackars lille Sam som e sjuk. Vad är det för fel? Förkyld elle? De tycker jag att alla e just nu.

Mysigt när julen står för dörren.

Kramar

2010-11-22 @ 16:26:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: carola

vilken fantastisk helg ni verkar haft, god om inte annat:)

Härliga kort på er alla.



Jag brukar göra tortilla tårta, var ett tag sen blev dock sugen nu när jag läser det här.

Stor kram på er alla

2010-11-22 @ 20:31:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: sara

Vilka härliga killar ni har!

Det syns att de är släkt tycker jag. Mmm..den där efterrätten såg inte helt fel ut. Får kika in till Malin sen och få receptet.

Ja det är lite svårt det där med gnället på kvällen. Man vet inte om de är hungriga eller om det bara är gnäll och allmänt missnöje. Fast idag är Jack ganska nöjd, sover gott i soffan just nu :)

Hoppas Sam är lite bättre imorgon

Natti natti vännen

2010-11-22 @ 20:49:34
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

En underbar och mysig helg var vad vi hade vännen <3 Och underbara kort! Dock inte på iPhone nörden :p Men jag älskar dej med! ;) Ska försöka få ut receptet på efterrätten sedan.

Nu hoppas jag sååå att lille Sam vaknar och är pigg och frisk imorrn och att han sover både bra och gott inatt. Håller mina tummar så. Sen får du höra efter med Theresé om hon oxå kan hjälpa dej så du får en ny design =) Jag höll på lääääänge innan jag kom till skott. Men nu är den på plats och jag blev riktigt nöjd.

Puss och kram min vän <3

2010-11-22 @ 21:35:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackar lille Sam =( Klart han får sova med mamma inatt. Skulle inte heller vilja ha Tim i eget rum med sådan feber. Så han gör rätt i att krypa ner med dej.

Ja, du får fråga henne sedan om hon kan hjälpa dej med en ny design.



Sen ska jag absolut försöka få ut receptet. Kanske lika bra att göra det på en gång innan jag glömmer bort det ;)



Kramar!

2010-11-22 @ 22:13:20
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Såååå mysigt ni ser ut att ha haft det! Å jag håller tummarna att sam är feberfri i dag! Sitter å dricker kaffe å funderar över dagens aktiviteter, inte lätt att roa luran så hon är tyst så m får sova suck KRAM!

2010-11-23 @ 08:27:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0