Å regnet det bara öser ner...

Vart är solen?? Och värmen?? Är så fruktansvärt less på att ha några enstaka plusgrader, blåst och regn!
Vill att löven ska fortsätta slå ut, att gräset ska bli grönare och att häggen ska börja blomma!
Men det är bara att fortsätta vänta!

Idag har det varit karneval här i Dorotea!
Synd att dom inte fick bättre väder!


 

Min kusin Elsa som häxa!

 




En sammanbiten Melvin som punkare!


♥ ♥ ♥


Efter en tids uppehåll så har vi börjat tillverka budskapsbrädor igen!
Tiden eller orken har som inte funnits! Men nu känns det roligt igen!





Sommar & sol som vi längtar efter!




Här jobbar änglar




Och Tim´s fina skylt!

Om ni vill beställa nått så skriv en kommentar eller skicka ett mail till
[email protected]

Kom gärna med egna förslag!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Brr ja nu vill vi ha sommar och sol!!! Kanon om du å din mamma vill komma, hojta när jag vet datum å tid :-) Blev tokförtjust i massa av deras saker, så mycket fint!!! Ha det nu så ses vi på söndag :-) Kram kram

2010-05-28 @ 22:21:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vilket pissväder det är :-/ Men ni lyckas ju ta tiden till att skapa lite vackra saker :-)



Ja om det bara var kg som försvann, men med dom följer ju det lilla kvinnliga man har också, nu efter andra barnet lär man väl absolut inte ha några tuttar kvar ;-) Det värsta är att jag blir så förbaskat vek, blev lite chockartat när jag skulle tillbaka till jobbet efter Neo, börja lyfta och bära bårar då man knappt hade någon styrka kvar :-/



Hur är det med huvet då? Hjälper akupunkturen?



Kram

2010-05-29 @ 07:59:42
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Jenni

Usch ja, vilket väder! Man blir ju så hängig, inte många knop går det här hemma!



Yr.no är ju riktigt roliga, igår morse när jag var inne och kikade så lovade de 23+ och sol nästa lördag, igårkväll visade de +8 och regn...är ju lättare om man har solsken att se framemot :-)



Fina brädor ni gör!



Kram kram

2010-05-29 @ 10:17:05
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Catarina

Roligt att "lill häxan" fastnade på bild :)

Fina brädor du gör, funderar på en men hör väl av mig.

Kramen

2010-05-29 @ 16:23:19
Postat av: Sara

Ja du.. var f*n är solen. Det är den värsta våren på länge :(

Idag har jag shoppat lite böcker till resan, hade presentkort på 500:-, det är inte så dumt. Började på en idag, men somnade istället. Så nu har jag sovit i nästan två timmar!!

Köpte även ett linne och ett par mjukis-mammashorts. Jättesköna är dom.

Vilken tuff punkare! Trist att det regnar när det anordnas sådana saker.

Hoppas ni får en mysig kväll, nu när Melvin kommit hem igen.

Kram

2010-05-29 @ 16:34:07
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sara

Det där med att inte bada gäller bara så länge jag blöder. Och jag hoppas verkligen att jag inte kommer göra det hela tiden :( Thailand utan bad, då kommer jag bli tokig...

2010-05-29 @ 16:35:43
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh har ni haft Karneval. Jag tycker att det är så mysigt med Karneval i Dorro. Avis. Jättefina brädor ni gjort. Ha en toppendag.

2010-06-01 @ 03:45:18
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0