Våran helg!

Vi hade ju strålande väder i fredags då vi styrde våra näsor mot Lövsjön!

Här passerar vi Storbäck! Till vänster syns vindkraftverken. Fast det är knappt så man ser dom via kameran!

 



När vi druckit kaffe så skulle Mikael sladda en skotervägen lite så jag och Sam va ute och lekte lite på gården!
I torsdags kväll så kom min bästaste granne Marlene in med en åkpåse åt Sam!
Jisses så glad jag blev! Den va ju perfekt att ha i pulkan! Tack återigen Marlene

 



Njuter av det vackra vädret!

Sam hade stått på huvudet i snön =)

 



Inspekterar så att extraljusen sitter på plats ;-)



Kollar så att dragkroken sitter fast ordentligt!

 

Jag och min bus unge

På lördag så for vi ut och åkte skoter! Dessutom så överraskade min bror med fam oss och kom upp. Fast bara över dagen! Men det va jätte trevligt och dom stannade även på middag!




Vi provade ju även fiskelyckan. Men det gick trögt! Ett napp va det enda =(
Men Melker drog upp tre fiskar på rad! Inte illa!!
Glömde ju tyvärr att knäppa kort =(




Miro sitter på ett renskinn och solar ;-)




Melker, stor fiskarn =)


 

Till efterrätt blev det semlor a la farmor (dom bästa och godaste semlor som existerar)

Och Sam verkar hålla med. På fredag kväll så smällde han i sig en hel semla själv. På lördagen fick han bara en halv!




Älskade farmor och farfar åt middag med oss på lördagen ♥

söndagen så for vi hem på förmiddagen då det vankades smyckesparty!
Och det va ett väldigt lyckat party!
Många som kom!
Hittade mycket fint även denna gång!
I maj så ska LM ha ett sånt där smyckesparty, då är det sommarkollektionen som ska visas upp!

Hoppas att ni alla som tittar in här har haft en bra helg och fått en bra start på nya veckan!

Passar på att gratulera Ida och Janne som fått sig en liten tös i lördags. Och ett grattis till Neo som blivit storebror!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ni ser ut att ha haft det hur härligt som helst!

Hoppas vi har många finahelger framför oss!



Tack för igår förresten, supergott fika! :-)



Kram kram

2010-03-08 @ 20:11:55
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hihi, hade precis tänkt in och skriva detsamma men du han före :-)

2010-03-08 @ 20:18:43
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Vendela

Å vad härligt ni ser ut att ha haft :-) och Sam är ju för charmig :-)



Ja här var det också kanonväder i helgen, riktigt vårvinterväder, och både lördag och söndag var vi och åkte skridskor, de stängde nämligen isstadion i söndags så det gällde att passa på för Olivia är ju som tokig i att åka skriller :-) Lite kälkåkning i backen blev det också, och jag tog mig en liten promenad både i lördags och söndags. Var verkligen underbart med solen :-)



Har suttit framför TV:n sedan 19.30 ikväll så nu ska jag försöka göra lite nytta innan jag går och lägger mig!



Sov så gott och kram från mig!

2010-03-08 @ 22:11:50
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Gina

Kanske var Milo som var tidig då... Jag ska väl vara hemma med barnen så länge vi har råd...försöka jobba extra bara när sebbe är hemma...älskar verkligen att vara hemma med barnen... men ska bråka lite på dorotea kommun så de startar en öppen förskola =) så barnen får in och leka med andra barn i allafall en gång i veckan =)

2010-03-09 @ 08:41:21
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så härligt ni verkar ha haft! Och vilken fin bild på dig å Sam :-)

Verkar vara vattenkoppor, men Birgitta får kolla lite mer på det då hon kommer på hembesök för Holger i morgon, men det bästa är ju att båda får det så vi har gjort bort otyget när de är små. Önskar dig en toppen fin dag! KRAM

2010-03-09 @ 11:15:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det har ju en tendens att bli lite söligt vid måltiderna.. Känns som att det tar längre tid att städa undan allt än vad det tar för honom att äta:P Såna gången skulle man haft en hund:P



2010-03-09 @ 11:45:59
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therése

Vilken underbar helg ni har haft...och va härligt det måste vara att ha ett sånt där fint ställe att åka till!!

Kul att du lyckades hitta lite smycken på på partyt också!

Själv var jag på barnklädesparty i helgen...lite väl dyra kläder tyckte jag nog allt...men litegrann fick jag handlat iallafall ;-)



Ska ner med min lille sjuke kille till vårdcentralen i eftermiddag...han är riktigt hängig :-(

Och sover ju väldigt dåligt på nätterna pga envis hosta och hög feber...usch ja...hoppas det vänder snart!

Stor KRAM på dig, fina Nina ;-)

2010-03-09 @ 12:54:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så välkomna så, meddelar när birgitta varit här i morgon om det verkligen är vattkoppor så det inte är något annat otyg... Massa kramar till er!

2010-03-09 @ 16:58:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, den är smaskens den där gröten :) Tiden går så fort så man hinner inte med. På fredag blir hon 4 månader. Kram

2010-03-09 @ 17:06:52
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det var verkligen kanonväder i lördags, å vad jag njöt! Ser ut som ni hade det bra oxå!

Hoppas Melle var nöjd trots att de sov bort slalomen idag. Trötta blir de av fjället...

Ha en underbar vecka!

2010-03-09 @ 22:05:57
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: marie

Såna där härliga helger behöver man verkligen mer av!!

Underbara bilder!

Kram på dej

2010-03-10 @ 13:31:10
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0