Vilket avsnitt...

Har nyss sett klart Grey´s!
Det va ju sååå himla spännande! Glömde bort och andas flera ggr och fick sammandragningar =p
Nu äre bara att vänta till nästa onsdag, då är det säsongsavslutning!

Har även bokat hotell åt mig och mamma. Den 2 juli drar vi till Umeåshopping. Hela helgen lång! Längtar!
Kommer bli en kanon helg!

Ikväll har jag blåst ballonger och fixat lite inför morgondagen!
Kl 12 slutar Melvin och då kommer han hit!!! Wiiie, hoppas han kommer bli glad för sina presenter!
Eller det vet jag ju att han kommer bli!
Han har önskat tacos till middag! Och kl 18.00 så är det skolavslutning i kyrkan!
Då ska man få gråta lite igen ;-)




Nu ska jag ta och hoppa i säng!

Tack för alla kommentarer jag fått idag!
Känns genast mycket roligare att blogga då!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med om att det var ett spännande avsnitt, så spännande att jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att ta reda på hur det går nästa vecka! Jag hatar verkligen dåliga slut och istället för att vänta en vecka och få veta då så tar jag hellre reda på slutet på en gång.

Men jag måste ju självklart se det nästa vecka!



Hur mår du och magen då?

kram kram

2010-06-09 @ 22:32:47
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja precis! Tycker det är jättekul att titta bakåt i bloggen; och ibland kanske man glömt någon specifik händelse och då är det bara att titta i bloggen :-) Just därför kanske jag borde ta mig i kragen och börja skriva igen :P



KRAM

2010-06-09 @ 22:32:56
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Marlene

Förstår att du fick sammandragningar, det var ju så himla spännande. Jag var ut och tittade på fortsättningen, kunde inte hålla mig :)

Vilken stor kille du har. Och han verkar vara så himla go oxå. Är alltid trevig och pratar med grannen :)

Ha en bra dag í solen :)

2010-06-10 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0