Soliga dagar!

Vi har haft några underbart härliga dagar denna vecka. Vi hade ju planerat in en bad dag med kusinerna idag men solen lyser med sin frånvaro =(
Typiskt!
Men det kommer förhoppningsvis fler soliga dagar =p





Sam har då iaf badat i badpoolen hemma hos momma! Det va lattjo lajban roligt!




Efteråt blev man så klart hungrig!




Igår va det nog veckans finaste dag!
Vi lånade mommas gård medans hon va på jobbet!

Kusinerna Bus (Arvid och Melker) kom oxå på besök! Här är alla samlade och svalkar sig med lite glass!

Blir lite tid för datorn då det är fint väder ute!
Bloggen kommer snart gå på semester!
Vecka 29-32 så har även Mikael semester! Jisses så jag längtar!
Behöver lite avlastning! Har så fruktansvärt ont ibland.
Helst igår kväll då jag verkligen fick springa efter Sam igår på dagen!

Igår kväll så kom Malin och Tim på besök.
Blev lite gosaker och en film!
Längesen sist! Tim växer så det knakar och har blivit en stor pojke! Absolut ingen bebis längre!

Nu ska jag titta på Alice i underlandet!

Och förresten det är byte av vecka...
Är nu i vecka 26! Tiden springer iväg!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt med ett bad i solen :)

Vad tyckte du om Alice i underlandet? Jag tyckte den lite för konstig. Trodde den skulle vara bättre faktiskt.

Nu är vi äntligen färdig med all plantering där ute. Det blev jättemysigt och fint. Orkar nog inte göra nåt inlägg ikväll, får bli lite bilder imorgon. Är helt slut och ändå är det Magnus och Alexander som fått jobba mest. Jag har mest suttit på rumpan och planterat ;)

Men Nina du kan ju inte ha blogg uppehåll i 4 veckor!! Då blir jag ju galen..hihi

Men vi hörs väl av på annat sätt under tiden hoppas jag :)

Skönt för dig att få lite avlastning i 4 veckor, det kan du verkligen behöva vännen.

Många kramar!

2010-07-08 @ 18:50:08
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: nadja

Oj, redan vecka 26? Vad tiden springer iväg, nu inser jag ju ännu mer att Wilja börjar bli stor. För visst sa vi att när du får din knodd är min knodd redan stor och du är redan i vecka 26!

2010-07-08 @ 21:24:57
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: nadja

Nu blev det två kommentarer eftersom jag såg din först efter att jag skrivit första kommentaren här:)



Jag vill också verkligen ha lite former. Det var jättedeppigt att ta på sig kläder efter förlossningen när alla former var borta och alla kläder bara hängde. Några bröst har jag inte alls om jag inte har BH och det är ju inte alltid så roligt. Det är lite tröttsamt också när folk kommenterar att jag är smal jämt, det är som sagt inget jag valt. Jag har ju lärt mig leva med det så jag sträcker väl bara på mig och bryr mig inte så mycket längre:) Jag vill mest gå upp i vikt för min egen skull!



Skönt att höra att du tycker det är okey att jag går ut någon timme i helgen, man är ju alltid rädd för vad folk ska tycka. Det tär ju ganska mycket på psyket när man har ett barn som skriker jämt och kräver mycket utav en så man behöver verkligen en paus. Tror verkligen jag blir en bättre mamma också om jag får fara ut och bara vara. Ingen mår ju bättre om jag ska sitta med henne dygnet runt jämt för till slut blir det för jobbigt, hur mycket man än älskar sina barn!:)



Låter härligt med lördagsmys. Ser fram emot när barnen blir så pass stora att man kan ha sånt, Enzo är ju inte särskilt intresserad av att kolla på film än:)

Kram

2010-07-08 @ 21:36:35
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therése

Är du redan i v.26?

Oj vad tiden rusar iväg...tänk snart så sitter du där med din lilla bebis i famnen! ;-)



Du får berätta vad du tyckte om "Alice i underlandet" sen...är lite nyfiken på den!



Du får ha det så fint...Kram!

2010-07-08 @ 22:54:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon till dig med :)

Vad mysigt ni kommer ha det i helgen. Håller tummarna att ni får fint väder, så att du kan bada lite.

Jag blev faktiskt riktigt nöjd med alla blommor. Blir ju så mycket mysigare att sitta där ute nu.

Kram till dig från mig ;)

2010-07-09 @ 09:01:14
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sara - Wilda Stenlyckan

Tack så mycket! :-D

Vilken mysig sommar ni verkar ha! Synd bara att du har ont, vet hur det känns. Är så skönt nu efter förlossningen att kroppen börjar bli sitt gamla vanliga jag :-) Direkt lilltjejen kommit ut så mådde jag så mycket bättre!

Ja tiden går! V. 26 och vår lilla tjej är redan 3 veckor! :-)

Sköt nu om dig och magen!

Kram från oss!

2010-07-09 @ 15:55:33
URL: http://www.wildastenlyckan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Go´morgon...go´morgon :)

Allt bra idag? Här är bara bra, förkylningen börjar försvinna...äntligen.

Idag ska vi på nytt kalas. Igår var det halva Magnus släkt, 80 årskalas för hans farmor. Satt ute i deras trädgård. Det var nog årets varmaste dag. 30-32 grader i skuggan hade vi här i Skåne. Helt sjukt! Hade hellre legat i havet och guppat hela dagen.

Och redan nu på morgonen är det 25 grader, tur vi ska vara ute på detta kalaset också :) Det är min halvsyster som fyller 18 år. Shit är hon redan 18, då börjar jag ju bli gammal..hihi

Nu blir det frukost ute i trädgården.

Ha en skön söndag! Kram

2010-07-11 @ 08:46:47
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så mysigt ni haft det :-) Å jag förstår verkligen att du längtar efter lite hjälp av M, för de små är ena rackare att hålla efter... Mångs kramar till dig å tjorven i magen <3

2010-07-11 @ 18:02:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Bus

Hej!

Ja det gäller att ta vara på alla soliga dagar.

Jag kommer upp nån dag i veckan om det blir som det var tänkt, beroende på om A-L har tid och lust.

Fortsätt att njuta av solen och sommaren. Kram

2010-07-12 @ 12:01:31
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jisses vilket härligt väder det varit idag, vi har varit i Högland å myst lite. Tänkte ta marknaden i morgon, men ska visst regna då, så tur mamma tog svea en sväng redan idag så hon fått sig en ballong :-) Massa kramar!!!

2010-07-12 @ 19:46:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0