Tiden & tävlingstips!

Ja tiden bara rusar iväg...
VILL INTE!!!
Lilla Sam fyller 1 år på söndag!
Kan inte förstå vart tiden tagit vägen?
Va har vi gjort under detta år?
Kommer ju inte ihåg nått!
Det är otroligt iaf att Sam snart funnits i våra liv ett helt år!





Tvätta badanka =) och försöker fånga vattnet vilket är rätt så svårt!





Ja Sam älskar verkligen att bada!!!
Om han fick bestämma så skulle han nog bada flera gånger i veckan!


Idag är det iaf fredag och älsklingen kommer hem från Haparanda!
Som vi har längtat!
Melvin har precis slutat skolan!
Så han dyker nog upp snart!
Snön har dragit bort. Nu lyser solen och det är  ca 22 minus grader!
Blir ingen promenad idag heller =(
Man fryser ju näsan av sig!

Ikväll kommer lillebror och Matilda hem!
Så imorron ska vi alla syskon med fam äta tacos här hemma hos oss!
LÄNGTAR! Kommer va fullt hus och det kommer bli sååå trevligt!

I övrigt så är det blandade känslor hos fröken Holmlund...
Är sprudlande glad samtidigt som jag känner mig deppad...
Konstigt blandning! Men så kan det väl bli ibland.
Jag fortsätter att kämpa och bita ihop så löser det sig snart kanske!

Nu väntar jag bara på det där telefonsamtalet som säger - BEBIS PÅ GÅNG ♥


Nu va det längesen jag tävlade!

Men denna tävling måste jag bara vara med i och jag hoppas på vinst!



Det är Hemma hos bröderna Bus man kan tävla om ett härligt bäddset med Djungelboken tryck!
Tävling pågår till den 14/2. Till alla fjärtans dag ;-)

◊◊◊

Eftersom att vi att har en busunge här hemma så måste jag ju delta i denna tävling oxå:



"Jag är med och tävlar om en tryckt bräda (Made by seLes)
med en gammal väderbiten nypa på för att fästa ett foto eller liknande
på min ögonsten eller busunge. Tävlingen hittar ni
hos Sockenvägens Söta - och den pågår januari ut."


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Roligt att höra att du vill följa vår vardag!

Trevlig helg :)

2010-01-29 @ 12:51:16
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Therése

Oj, fyller han verkligen 1 år nu, lillemannen!!

Ja bebis tiden skulle man verkligen vilja frysa ibland, så man bara kan njuta av varje stund när dom är sådär små och ljuvliga!

Vilka söta badbilder på Sam förresten ;-)



Men lilla gumman, du får inte känna dig deppig...

är det det sunda livet som känns tufft just nu...eller att lilleman växer alldeles för fort?

Men vännen...jag skickar dig en extra varm KRAM ;-)

Förhoppningsvis dyker det väl upp en liten söt bebis när som helst...som du får gosa med!!

Då ska du de att allt känns lite bättre igen!

Ha en mysig helg med familjen nu...KRAM!

2010-01-29 @ 13:19:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja du tiden rusar allt för fort fram, man vill trycka på paus ibland - tja alla utom Malin kanske ;-P Idag har jag fått mig en kopp kaffe och en inspektion nere hos Sanna mfam, men burr så kallt ute :-/ Låter som en toppen kväll med tacos och familjemys, en bra start på firandet av er gullunge, ellerr ska jag skriva kakmonster ;-P skratt Ha nu en toppen fin dag å pliga gärna när Malla åker :-) KRAM

2010-01-29 @ 13:44:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: hemma hos Bus

Ja tänk vad det rullar på. 1 år redan?!

Jag känner igen mig lite i det där deppkänslorna. Konstigt är det :S

Hoppas att du får en trevlig kväll med goda vänners sällskap. Själv ska jag till en av brorsorna och äte tårta. Imorg väntar jobb och det är vad den här helgen har att bjuda på. Kram

2010-01-29 @ 15:01:21
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: Sara

Inte klokt att din lille Sam fyller ett år!!

Jobbigt med de där upp och ner känslorna. Känner verkligen igen det där. Ibland vill man bara gömma sig och aldrig komma ut mer. Som tur är varar de där känslorna inte alltför länge.



Tänk om Malins lille bebis kommer på söndag ;) Hoppas allt går bra för dom när det väl är dax.

Här hemma blir det mysfredag med en massa gott. På fredagar brukar jag fuska lite med Gi, nåt gott måste man ju få äta. Så ikväll blir det chips och dippa..mums :)

Önskar dig och familjen en bra kväll. Stor kram

2010-01-29 @ 16:19:36
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, oj så nyfiken man är på vad om gömmer sig i malins mage, men snart, snart så får vi ju veta :-) Håller tummarna att det blir redan i helgen! Och jämarns så ni ska kalasa framöver! Blir ung som för oss då svea fyller år, alla hjärtans, Fröet, Camilla och så Carol, allt inom loppet av en vecka :-) Mycke tårta blir det mumma Önskar dig en toppen dag i kallväre! <3

2010-01-30 @ 08:54:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

STACKARS Sam håller tummarna han är pigg idag på sin födelsedag Här kommer iaf stora grattiskramar och krya på sig kramar om så krävs från en busig lura på sockenvägen! Hoppas ni får en fin dag med massoro av tårta och paket - och INGEN feber!



Förresten, såg hos Mamma bus att ni ev skulle på dollar i veckan, skulle jag kunna vara så fräck å be dig handla två vita ramar isf? Kan ju slå en pling å föklara vilka jag menar om det går bra senare isf. Jo, förresten, ev fiket på måndag om malla är hemma?



Kram

2010-01-31 @ 08:32:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Hejsvejs!



Hoppas att Sam är lite pïggare idag, så han orkar fira sin födelsedag! Ett stort grattis till han från mig å killarna! Kram

2010-01-31 @ 09:41:40
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Louise Lind

Vill gratulera en liten goknul på sin 1 årsdag!!!/kramar louise o einar!!!

2010-01-31 @ 11:32:08
Postat av: Vendela

Grattis till Sam!! Hoppas ni får en riktigt mysig födelsedag :-)



KRAM

2010-01-31 @ 12:16:33
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis lille Sam på din 1-årsdag! Kram från oss<3

2010-01-31 @ 18:09:10
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: hemma hos Bus

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!

Kramar från Strömsund :O)

2010-01-31 @ 18:56:04
Postat av: Petra

Grattis till älskade Sam!!

Massa kramar

2010-01-31 @ 21:01:22
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, visst är jag!! ;) Men då ska du bara veta hur go du är, vännen min! <3

Hoppas nu att ni får en lugn natt inatt och att Sam vaknar upp pigg och feberfri imorrn bitti.

Ska hålla alla mina tummar och tår!



Puss och kram! <3

2010-01-31 @ 21:57:07
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, hade inte LG sagt att han skulle köra hem och bort, så hade jag flyttat ner på Sofiavägen på studs! ;) För ensam hade jag inte velat vara! Så de så! Men jag tror att det blir en lugn natt även inatt =/ Annars ringer jag vännen! Ska försöka komma i säng nu. Har suttit här bara för att jag inte velat gå och lägga mej och göra natten ännu längre, än vad dom redan är.

Skönt att han somnat, men låter inte bra att han är så där varm igen! =( Du måste ringa ner imorrn om han inte är bättre. Tycker inte om sånna läkare!

Vi hörs imorrn vännen! =)

Massor med kramar och jag älska du med! <3

2010-01-31 @ 23:36:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0