Fullspäckat schema för dagen!

Ja idag kommer det vara full rulle hela dagen =)
Min älskade vän Rebecca och hennes två sötnosar Linus & Hampus kommer från Åsele idag! Wiiie!!!
Vi ska äta lunch, LM & Sigge ska oxå joina oss!
Sen blir det även middag oxå! Skit kul!
Då dyker även Linda & Tilly upp. Så det kommer vara fullt hus! Massa barn och bus!

Kl 15 ska Sam på 1 års koll hos läkaren! Tydligen dax för vaccination men då han inte riktigt repat sig än så tror jag att vi väntar med sprutan nån vecka!

Nä, nu ska jag krypa ner under täcket en stund till.
Mikael far upp till Haparanda idag. Han ska jobba natt hela veckan!
Så jag tror vi sover så länge som möjligt ;-)




Igår fick Sam tag på en sockerkakas bit! Gissa om grabben va nöjd?



Han kan ju tacka Johan som lät han ta den ;-)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, nog låter det som om du får en toppen dag alltid :-) Själv fick jag en toppen start genom att jag för första gången i sveas 2 åriga liv fick väcka henne för att vi skulle komma på dagis i någon ordning... wow så skönt att vara UTVILAD! Nu ska jag ägna mig åt lite seriös nätshopping då mina prispengar ramlat in fniss KRAM!

2010-01-26 @ 10:05:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som om ni kommer att få en toppen dag idag!! =) Hela dagen lång dessutom! Inte alls illa! Hoppas att ni får det sååå trevligt som man kan ha! =)

Själv tror jag att jag ska ta mej en dusch och sen fortsätta med min filt, så den blir klar nångång. Är rädd för att jag inte kommer ha lika mycket tid för den sen, om jag inte gör klart den nu! Så det är nog bäst att fixa färdigt den. Men inte allt för mycket kvar som tur är!

Hoppas att ni får en jätte fin dag vännen, så hörs vi något!

Massor med kramar!! <3

2010-01-26 @ 10:56:50
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

10.30?! Ha, ha ja då framstår 08.20 kanske inte som världens sovmorgon, men till skillnad från mornar som startar alltifrån 04.00-06.00 så var detta lyx...

Och vill du veta något märkligt, förut när jag inte kändes kunna unna mig något så var det massor jag ville ha, men nu när jag båse kan och ska unna mig något, tja då vill jag inte längre ha särskilt mycket konstigt Men en härlig parfym och lite smått och gott från Elsas Hem blev det allt ändå ;-) KRAM

2010-01-26 @ 11:25:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Låter som du, i skrivande stund, haft en händelserik och rolig dag!



...och den där sockerkakan såg söt-Sam ut att tycka var riktigt mumsig hi hi



Många kramar!

2010-01-26 @ 18:27:14
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, den där kakan släpper han nog inte ifrån sig...han ser ut att njuta i stora drag, gullungen!

Hoppas du hade en fin dag med dina vänner och alla kidsen :-)

Kram på dig, Nina!

2010-01-26 @ 20:57:00
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, visst var det tur att ingen hände inatt! Men nu får det mer än gärna hända något, nu när LG är på hemmaplan igen! ;) Men då kommer det säkert att vara lugna gatan här hemma. Vi får se hur det går hos Aina senare idag.

Hoppas vi ses snart vännen!

Massor med kramar!!!

2010-01-27 @ 11:59:00
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det är ungefär en vecka felberäknat, därför tror jag det blir om 4 och inte 5 veckor :-) Nä i helgen får den inte komma, måste vänta minst till nästa torsdag annars måste jag åka till Umeå BB.



Men jag tror då inte det är någon större fara, förhoppningsvis får vi väl komma till Lse innan helgen och visar det sig då att det hänt något så blir det en lugn helg för Janne också. Förvärkar kan man ju ha i många veckor utan att det har någon betydelse, kanske går man över nån vecka till och med.



ha en bra dag i snöstormen :-)

Kram

2010-01-27 @ 13:21:55
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0