Wii va roligt!

Nu finns det bara en sak som gäller för Melvin och det är hans wii som han fått!
Om han skulle få bestämma så skulle han spela dygnet runt! Nyhetens behag!




Pingis är en av favoriterna!



Det som är bra är ju att man måste röra på sig hela tiden!
Och jag håller med han! Det ÄR roligt!

Har själv tänkt köpa motions spel till mig själv. Och en balance board, men jäklar så dyra alla tillbehör är!



Detta spel skulle jag inte säga nej till!



Foto: cdon

Kanske Tomten läser min blogg??? ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag är så sugen, men så såg jag en annan variant som hör till xboxen där en sensor läser av kroppen så man slipper dosor osv konnect eller vad det hette, å det blev jag helsåld på, fanns bla Biggest loser spelen, så det skulle jag så gärna införskaffa... Men med växelpengar kommer man som sagt inte så långt ;-P KRAM i kylan <3

2010-12-03 @ 09:11:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Luran är uthyrd till farmor så det lutar åt en tur till vmina å blommona för att införskaffa fler klappar i dag s Men får se om bilen vill det i denna kyla... Annars blir det kakbak å mys! Kram

2010-12-03 @ 10:33:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hoppas han tar med det till Lavsjön nån gång så jag får prova!! :) Är inte så mycket för spel men att röra på mej de gillar jag, så detta kanske är ngt för mej ändå :P

Hoppas Ni har en mysig helg! Och tack för lånet så länge, nu funkar datorn igen :)

2010-12-04 @ 23:58:45
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0