Picasso

I fredags fick Sam va med storebror i hans rum!
Det tillhör inte vanligheten.




Sam Picasso
Fram med papper och penna och Sam ritade sin första teckning. Iaf här på hemmaplan!



Det är tur att Melvin kan va snäll och låta lillebror va med.
Och den fina teckningen hänger nu på Melvins anslagstavla!



Suddig bild på en mycket fin tomtenisse.
Melvin provade så tomtekostymen passade iår. För nu är det inte länge kvar förrän det är lucia!

Först ut är Sam! På fredag morgon kl 7 så ska han delta i sitt första luciatåg! Så mysigt!
Dom är underbart söta små barnen!




Kommentarer
Postat av: Sofi H

Nej jag förstår det, men det finns ju bra mkt man kan pyssla med hemma oxå =) Skaffa Zumba skivor och kör hemma i vardagsrummet, ni har ju sjukt mkt plats! (jag kan komma och dansa med dig.. men jag varnar dig.. jag bara garvar)

Jag har förresten en skitkul utmaning i min blogg nu som jag hittade hos Sara idag. Det kanske är nått att ta tag i? :)



Yepp, vi kommer hem den 23/12 och åker tillbaka runt den 29-30/12 eller nått sånt.

Vars blir ni på jul? Hoppas vi kan ses nått, du bör ju få en TRETTIOÅRSPRESENT! :D

2010-12-06 @ 21:12:35
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja barnens lucia ger sådan mysfaktor å stämning!!!! Hoppas du itne vaknat å är sjuk i dag, själv småfryser jag men är inte sjuk på "riktigt". Å ta du ett nödrim, lottan avgör ju sedan ändå ;-P Massa kramar!!!

2010-12-07 @ 08:26:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas att han snart är kvitt allt, så det snart är samma fulla fart på honom igen! Nu är det täppan (?) som är det jobbiga för honom =( Försökte palla upp han nu när han skulle sova. Han snarkar som en hel karl lillskrutten. Det låter sååå jobbigt för honom. Så jag hoppas att det försvinner snart.

Ojdå, var han vaken till ett inatt er söte Picasso!!! :p Jobbigt! Det är nog kanske bäst att han inte sover lika länge på dagen då.

Längtar så tills Tim är frisk, så vi får ut och få lite luft igen. Det är riktigt jobbigt att bara vara inne.

Massor med kramar!

2010-12-07 @ 13:46:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0