Presenter!

När jag fyllde 30 år så fick jag välja mig en vinter jacka av mamma och pappa!

Då min dröm jacka inte fanns i min storlek så valde jag en annan:

 

 

En Didriksson jacka. Älskar den. Den är otroligt varm. Och att den går över rumpan är ju ett plus när man bor i kalla Norrland!

Igår tittade Therese förbi en snabbis.



Ett jätte fint kort och ett fint paket

 



Sam hade sån tur att det låg en present även till han i paketet!
Totte går till doktorn!




Han hade den med sig till å med hem till momma. Och va väldigt noga med att boken följde med hem oxå =)



Lilla Anton fick en jätte fin body. Therese vet vad man gillar. Turkost och Barbapappa ;-)
Tack så mycket ni på Sockenvägen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så lite så! Å Wow vilken lovely jacka! Över rumpan ska dem gå :-D Förstår att du måste vara toktrött... Typiskt att han inte ville lura i dag :-/ 2 mån koll, tiden rusar verkligen fram!!! Blää får ångest då jag tänker att jag snart måste börja köra till v-mina igen suck Å va bra att du tipsar om tryckarn, dit måste jag på en kik senare! KRAM KRAM

2010-12-16 @ 13:00:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0