Härligt med sol!

Vilken underbar dag vi hade igår!
Solen lyste och det va super varmt. En riktig sommardag!
Först gick vi ner och hälsade på Therese och Holger.
Vi drog en snabbis till Hoting men där fann vi inget att shoppa.
När vi kommer hem till Dorotea så ringer några vänner och säger att vi skulle samlas i Kvarnparken och ha en picknick.

 

Martina, Malin och lille Tim som smaskar banan!



Goa Moa!

 

Sam svalkar sig!

 



Moa och Tim hittade muffins påsen! Synd bara att mamma Elin hann ta muffinsen från Moa för hon va precis redo att stoppa en i munnen!

Tack alla mammor och barn för en underbar dag!

Såna här dagar vill man verkligen inte att hösten ska komma =(
Vi kunde dessutom sitta ute utan att det va massor av mygg, knort eller getingar som störde! Helt underbart!

Även idag lyser solen så fint!
Frågan är va vi ska hitta på idag?
Hänga ut en tvätt att börja med iaf!

Önskar er en super fin dag



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja visst är det snuskigt?

Har också funderat på att ha torrvarorna i en burk. Då slipper man ju som sagt va nervös att något kommit dit. Måste nog fixa sånna burkar ganska omgående känner jag. För jag äcklas ju av allt jag tar i för tillfället även om det är paketerat och stängt. haha.

2010-08-18 @ 11:39:22
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Härlig dag ni verkade haft igår!



Det är synd att det är sån hysteri och fixering om hur man ser ut och hur mycket man går upp i vikt när man är gravid.

Jag ska väl inte vara mer lyckligt lottad än någon annan för att jag "bara har en liten kula", jag uppfattar mig själv i alla fall som stor och det viktiga i allt är väl att det i alla fall växer och mår bra där inne.



Kommer inte jag i mina jeans på en gång så får det väl då vara så. Jag har fortfarande chansen att komma i dom nångång om jag vill, annars går det lika bra att acceptera, gilla läget och köpa nya.



Att det ska vara sånt fokus på hur kroppen ser ut när man är på tjocken och direkt efteråt är ju helt befängt! Hade vi alla sluppit detta fokus hade man sluppit gruva sig för hur det blir efteråt redan innan ungen ens blivit till.



Det tar typ 10 månader att bygga upp en gravid kropp. Man kan väl inte förvänta sig att det ska ta 1 vecka att komma i form igen??



Nej, man ska strunta i vad andra KANSKE tycker och tror och tänker om en. Hitta något som får dig själv att må bra!



Sådär. en roman om hur Sofi ser på utseendefixeringen i sverige idag.

Ha en fantastisk dag nu och glöm inte att DU är Vacker, precis som du är. <3

2010-08-18 @ 11:56:39
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack själv för i går, var så trevligt! :-) Å jag ser EVA där i bakgrunden ha ha ;-P

Å karaktär, tja jag vet inte det, är kanske ett självplågar drag att baka men inte kunna äta själv fniss Å jag får nog fortsätta å baka åt andra om det ska bli nått resultat, för i kg händer det inte mycket, men i cm, å det är ju alltid nått även om man vil latt den förbenade vågen också ska dippa lite. Ha nu en fin dag å njut av solen, för man vet aldrig hur länge detta fina väder varar! <3 KRAM

2010-08-18 @ 12:21:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nadja

Typiskt. Vi som aldrig far nånstans.. Jag vet fortfarande inte vad vi ska köpa åt honom.. Det blir väl som vanligt att man stressar sista veckan:/



Vet du förresten vad de tar för att göra en tårta med bild på Görans?

2010-08-18 @ 17:54:21
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: nadja

Han fyller år den 10:e nästa månad.. han har ju det där roliga personnumret åttaniotio:P



Jag ska ta mig in på Görans nån dag och fråga.. Vore roligt med en tårta med något fordon på:) Ska kika in på biltemas sida också men jag tror inte de har så man kan beställa. Ska höra med Åsa om hon ska hem snart så kanske hon kan gå in och köpa den åt oss!

2010-08-18 @ 20:11:43
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du är för snäll du :-)Men är rädd att det är en liten synvilla beroende på klädval... Så duktigt av dig att gå ut å gå trots att du vet att du kan få ont, så trist att du ska behöva ha det så :-/ Här har man gjort noll, bara varit å mumsat hos bror å syndat... Men i morgon blir det en tur till skogen som kompensation skratt Kram

2010-08-18 @ 21:19:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Här harsolen lyst med sin frånvaro idag.

Regnigt, kallt och grått. Hoppas på bättre väder i morgon.

kram

2010-08-18 @ 21:56:17
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: marie

Här harsolen lyst med sin frånvaro idag.

Regnigt, kallt och grått. Hoppas på bättre väder i morgon.

kram

2010-08-18 @ 21:56:37
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: marie

Här harsolen lyst med sin frånvaro idag.

Regnigt, kallt och grått. Hoppas på bättre väder i morgon.

kram

2010-08-18 @ 21:56:37
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon vännen!

Så härligt för er att ni har fint väder. Det behövs nu innan hösten är på ingång.

Idag ser det ut att bli fint här med. Annars har det varit riktigt höstväder de senaste dagarna. Nu ska jag snart ge mig ner till bm, sen är det tillbaka till sängen. Har sovit skitdåligt inatt! Har fått så jäkla ont i halsen...som om allt annat inte var tillräckligt :(

Så lite honungste och sen en tupplur till kan inte va helt fel.

Ha en underbar dag! Kramis

2010-08-19 @ 08:19:45
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj först blev jag rädd att du tyckte jag var djävlig... men sen inser jag ju att du tycker likadant :-) Sååå synd, för bekanta har ringt å frågat typ varför/hur man kan bo här (på skämt) men många reagerar på att dokumentären var väl negativ... Oj, nu är reklamen slut å min daye med ernst igång igen ;-P Kram

2010-08-19 @ 20:22:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0