19 månader!

Idag är Sam 19 månader!
Han är en livlig pojke med mycket vilja! Han är duktig på att visa vad han vill och om något är fel.

Vi är inne på andra inskolningsveckan. Han gråter och blir förbannad då jag lämnar han =/
Men han verkar ju tystna efter en stund iaf!
Inte lätt för dom när dom ska bli lämnade hos främmande människor och va i nya miljöer.




Sam 19 månader



Sam endast några timmar gammal!

Tiden går rasande fort och snart är vi på BB igen!

Har suttit och titta igenom BB bilderna och insåg att vi va väldigt dåliga på att knäppa kort. Det är inte många kort vi har då Sam föddes. Mycket trist!

Så denna gång ska Mikael knäppa mer kort!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det går rasande fort och vi har ingen bebis här hemma längre =/ Han är stor nu. SJU månader på lördag och jag tycker nyss jag låg på BB och han var så där liten och alldeles nyförlöst. Och nu har det gått sju månader snart och ni är snart på BB igen. Och samma där, så tycker jag att det var nyss du ringde den där kvällen Sam kom och nu är han 19 månader. Men snart kommer det en ny liten varelse =) Det både längtar vi efter och ser fram emot.

Nu har Tim ätit lite banan. Det blen en paus i mitt arbete när han vaknade efter en timme bara. Jag får vackert fortsätta ikväll när han somnat eller imorrn.

KRAM KRAM <3

2010-08-31 @ 14:13:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: nadja

Fasen, jag som skulle gå förbi och lämna filmen när jag kom hem från dagis tänkte jag när barnen ändå var påklädda och satt i vagnen.. Men då surra Enzo så mycket om traktorn så jag glömde totalt bort det:( Jag ska försöka springa ner med den senare när Freddan kommit hem:)

2010-08-31 @ 15:10:41
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Sara

Jasså, då får vi hoppas att det är en tös så du slipper Harry ;)



Vi har ett namn men det kan jag inte avslöja riktigt än, hihi. Och jag hoppas verkligen att namnet passar, annars är vi utan :-)

2010-08-31 @ 16:45:38
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja tiden går så vansinnigt fort, Neo blir ju 4 år i januari och Lova 6 mån nästa vecka.



Från Neos förlossning har vi också väldigt dåligt med bilder, när Lova föddes däremot har jag rätt många när hon alldeles precis kommit ut, alldeles blålila och navelsträngen kvar. Men så hade jag sagt till Janne att nu ville jag ha mycket bilder, så när hon var på väg plockade han självmant fram kameran, själv hade jag inte en tanke på det då och blev så förvånad när jag sen gick igenom bilderna och såg hur mycket han faktiskt knäppt :-)



ja snart har ni en ny liten skrutt :-) Och strax efter det ska ju jag få bli faster ännu en gång :-)



Kram

2010-08-31 @ 18:07:49
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja, man får leta i tidningar och se vad man får för idéer.. Tyvärr har jag ju lite jobbigt hår som aldrig vill samarbeta för några frisyrer. Det formar sig efter minsta lilla.. Drar jag t.ex. håret bakom öronen så har jag fått världens knorr på det efter bara några minuter.. Men nu vill jag verkligen ha något nytt istället för det här tråkiga:)

2010-08-31 @ 18:18:33
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha samma här, efter sva så sa vi att nu minsann så ska här fotas, jo men tjena... inte vart det särskilt många fler på Bogge :-/ Men vi får sikta på tredje gången gillt asg Kan tro att du har fint, snyggt när samma färg binder ihop flera rum. KRAM

2010-08-31 @ 18:20:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: flingas mamma

vi har väldigt lite kort på flingas födelse oxå, men när man var mitt uppe i allt så han man liksom inte tänka på de, måste komma ihåg de till nästa gång, om det blir nån nångång ;P

2010-08-31 @ 22:25:08
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Bus

Ja du, det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Tittade ut i köksfönstret vid 7.40 och studerade mina små Busar när dom väntade på skolbussen. Konstaterade samma, fy tusan vad tiden rinner iväg. Stopp!!! Kram

2010-09-01 @ 08:25:44
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0