Sjukling!

Inatt blev Sam helt plötsligt sjuk!
Magsjuka!!! Blä! Men tycker så synd om han.
Och hög feber har han dessutom. Så det går ju fort att dom kan bli uttorkade. Så det va till å ge han febernedsättande och sakta ge han vätska. Dricker han för fort så kommer ju allt upp igen =/


 

Han ligger mest bara och sover idag! Hoppas verkligen att han mår bättre snart!

En annan tvättar händerna och spritar hela tiden! Är livrädd för att åka dit själv. Och Melvin har ju kommit hem och jag vill ju inte att han ska bli sjuk!

Vi tog ju fram hans cykel igår så han är ute och cyklar för fullt =)

Har även anmält han till Fotbollsskolan. Roligt att dom fixar roliga saker för barnen!

Nej nu ska jag ta och vila lite medans Sam sover!

 

Stort tack för alla gratulationer!

Dom värmer jätte mycket


    


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Men stackarn, inte bara magsjuka utan även feber, fy tusan :-( Kan tänka mig att Melle är glad att bli storebror åter igen? Kram

2010-04-19 @ 14:36:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy heller!!! =/ Lille stackarn. Tycker han varit sjuk så det räcker nu. Å hög feber dessutom. Det kunde väl ändå räcka med magsjukan. Hoppas bara att han blir pigg snart, så vi kan ses.

Ska hålla tummarna å så skickar vi en STOR krya på sej kram till Sam.

Nu har jag precis kommit in från en blåsig men ändå skön promenad. Ska försöka göra lite nytta nu innan Tim vaknar och vill komma in.

Massor med kramar!

2010-04-19 @ 15:20:15
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen stackars lillkillen :( Magsjuka är verkligen nåt av det värsta de små kan ha. När de är större brukar de ju iallfall hitta till toa i tid. Och sen blir de små rent utmattade.

Håller mina tummar att ni andra klarar er ifrån det.



Kan tro att Melvin blev glad. Hur många syskon har han? För där är väl några på pappas sida..eller?

Gick hem tidigare från jobb idag, och har precis sovit två timmar. Huvudvärken är liiite bättre. Länge sen jag kände mig så tung i huvudet. Migrän har jag ju inte haft på flera månader.

Kul med fotbollsskola. Både Alexande roch Linnéa spelar fotboll. De tränar faktiskt i samma lag. Perfekt att de gör det, mindre tider att hålla reda på ;)

Idag är det dax för första uteträningen.

Stor kram till dig och en kryapådig kram till lilleman



2010-04-19 @ 15:38:17
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi trodde verkligen maskinen skulle gå in, men den gjorde tydligen inte det..:( Eller den går in, men det står att det måste vara 2,5cm fritt på bägge sidorna om maskinen och det är det ju inte.



Enzo har bara haft magsjuka en gång, var väl ungefär lika gammal som Sam då. Den gången kräktes han bara en gång och sen var han lika pigg som vanligt.. Tyvärr hade jag oturen att åka dit på det den gången och det är ju mindre roligt när man är gravid förstås, klarade mig ju inte lika lindrigt undan som Enzo heller:( Hoppas det går över fort för han iaf och att du slipper åka dit!

Kram

2010-04-19 @ 17:53:19
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Jenni

Stackarn som är sjuk...hoppas han kryar på sig snart. magsjuka är INTE roligt! Då är jag hellre förkyld!



Men vad läser jag?!?!?! GRATTIS! Va himla roligt, det kom verkligen som en överraskning. Ibland när folk berättar att de ska ha barn så är det liksom väntat men jag blev överraskad av dig :-D

Hoppas du mår bättre nu och kan njuta av graviditeten!

Grattis än en gång!



Kram kram

2010-04-19 @ 18:23:00
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0