Nya skor!

Min mamma hade beställt skor från skopunkten men ett par kunde hon inte ha! Som passade perfekt till mig!
Dom kommer bli sköna att ha i sommar! Det va en liten tjockare sula så man kan förhoppningsvis kunna ta lite längre promenader i dom!





Dom va även lite bredare i modellen så det passar ju perfekt om man skulle svälla om fötterna när det blir varmt!
Melvin fick sig ett par nya foppa tofflor som han kan ha i sommar!
Dom skorna är perfekta att ha i sallsjön!






Gör ju inget om man blir blöt om foten då man hoppar i och ut ur båten!
"Snabb pissar skoern"

I helgen ska jag ta och leta fram vår och sommar skorna och göra en rensning! För om det är nått jag har gott om så är det sommarskor!
Alla vinterkläder ska tvättas upp oxå och vår/sommarytterkläder ska fram!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Dessa skor ser ju kann ut, inte dumt att din mamma inte kunde ha dem ;-P

Och karlar verkar ju banne mig ha en anti IKEA gen från födseln skratt Hoppas Sam är pigg nu! KRAM till er!

2010-04-21 @ 09:31:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Lite frisk luft skadar nog inte, ligger han nedbäddad så är det nog bara härligt! Hoppas febern ger med sig... 2 mån kollen gick galant, växer det knakar! Nu ska jag strax iväg å klippa mig, får hoppas Holger sover då bara... Kram!

2010-04-21 @ 10:59:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Så bra med nya skor :) Vilken (o)tur att din mamma inte kunde ha dom ;) Sådana skor är perfekta till vår och sommar.

Du vet att jag är jätteglad över att ha dig som vän också. Älskar dina fina kommentarer :)

Hoppas det är bättre med Sam idag. Jag är hemma från jobb idag med, skulle egentligen jobbat 8-17 och ha personalmöte mellan 13-16. Men jag är så frusen och trött och lite förkyld. Och hade man inte huvudvärk innan så får man det garanterat efter ett sådant möte ;)

Nu blir det ett varmt bad, sen får jag väl ut och gå en runda. Känner av min jäkla foglossning, men måste försöka ta en lång runda var dag. Aptiten har ju kommit tillbaks ordentligt... hihi Sugen på en massa gott. Så nu får man passa sig :)

Hoppas ni har en bra dag och att ni kommer ut en sväng

Stora kramar till dig

2010-04-21 @ 12:11:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med nya dojjor!! =) och att dessutom din mamma inte kunde ha dom ;) Måste oxå se om jag hittar mej några nya ballerina skor till sommaren. Köpte ett par andra skoj hos Birgit förra veckan. Kanske visar sedan ;)

Och en sak är säker!!!! Du ska INTE åka in i finkan, som du påstår i tidigare inlägg. Du är så fin som du är vännen och jag älskar dej massor. Du vet väl om att du är värdefull

Massor med kramar till er! Sen hoppas vi att Sam är mycket piggare, så vi kan ses snart.

2010-04-21 @ 12:18:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0