Award! & tävling

Har fått en award av goa Sara! Tack ♥



 

Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate


Tror att jag gjort detta en gång tidigare!
Men jag ska ta och försöka komma på 7 saker om mig själv!
Intressanta kommer dom knappast vara!

* Helt galet beroende av coca cola! Måste  sluta dricka det nu!

* Har dåligt morgonhumör och kanon bra kvällshumör =)

* Väldigt petig på mat! Är en mycket besvärlig person att bjuda på middag ;-)

* Ingen djurmänniska för 5 öre!

* Avskyr att köra i stads trafik. Undviker det!

* Både höjd och mörk rädd!

* Dåligt självförtroende och vågar inte prova på nya saker med rädsla för att misslyckas!

Ja nu är det ju tänkt att jag ska utmana 7 st i min tur!
Men då denna award/utmaning har gått runt i många bloggar så ger jag denna vidare till just DIG som känner dig manad att ta itu med den! Låt mig veta isåfall så jag får läsa lite om dig!




 


"Jag tävlar om 300 kr hos Ping Pong Barnkläder i bloggen
Sockenvägens Söta. Tävla HÄR du också!"

OM jag skulle vinna så skulle vinna så skulle bäddsetet komma hem till oss!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tittar in för att lämna en liten morgonkram...ska iväg till frissan nu! Jodå, allt är bara bra; igår kändes det som att jag hade något virus i kroppen men känner mig piggare idag :-)



Apropå shoppingturen så fick vi tag i en kanonskön och fin kontorsstol på Jysk; "Magnus" hette den! Köksmöbler ska vi spana vidare på....



Kram <3

2010-04-20 @ 09:07:05
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Kom på att jag glömde fråga om Sam mår bättre??



Kram igen - nu ska jag åka!

2010-04-20 @ 09:36:08
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

hihi ja men grattis själv till underverket i magen, myysigt :D

jo tror det var den 28 maj det var inbokat snitt :) om hon kan hålla sig till dess, har tydligen jätte mkt onda sammandragningar :S

ja a många barn i dorro nu känns de som :D man bli ju lite sugen :S :P hehe



skönt att det äntligen är sol iaf och gräs som tittar fram :D



kram och lycka till med magen, och hoppas sam kryar på sig :)

2010-04-20 @ 12:39:03
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tjingeling i det fina vädret, kul att du å bäsen i magen å sam är med å tävlar! Hur mår sam idag förresten? Hoppas innerligt han är piggare :-) KRAM

2010-04-20 @ 13:44:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Men herreguuuuuuuud Nina, du är ju gravid!!! Så njut nu å bry dig inte om kilonen, de får du tampas med sen... i mitt fall så är det nog en livslång kamp skratt Men jag förstår att du vill ut i det ljuvliga vädret. Kram kram

2010-04-20 @ 14:30:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Givetvis ska vi ut å knata, här ska knatas hej villt så jag inte behöver låna Joppes jacka så länge asg KRAM

2010-04-20 @ 14:40:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0