Rosa Bandet

Snart är oktober här. Och då äre det dax för Rosa Bandet!


                                           
       
Klart att man ska vara med och stödja!

Här kommer tips på vad du kan köpa för varor och samtidigt stödja Rosa Bandet!
          

   
Källa: http://www.cancerfonden.se/Rosabandet/Stod-oss/Olika-satt-att-ge/Kop-Rosa/

Där hittar ni även fler varor!

Själv så lurar jag på att köpa kalendern som finns på Ica för 99 kr.



                                       

Förra året köpte jag detta skurmopps set från Vileda!


Kommentarer
Postat av: Malin

Absolut att man ska vara med och stödja!

Så någon av följande produkter kommer nog med all säkerhet att inköpas! =)

Kramen damen

2009-09-28 @ 14:32:33
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, jag ska köpa skurmoppen i år :) lurade på den förra året, men hörrni damer, när ska vi ha nån date framöver?! :) bakar kväll kanske?:)

2009-09-28 @ 18:29:01
Postat av: Elin

hm.. namnet mitt föll bort :P

2009-09-28 @ 18:29:41
Postat av: Nina

ELIN!!

Jaaa, men självklart måste vi träffas snart!

En bak kväll, eller en film kväll eller ja va som helst!!! Jag är på!!!!

Kramar till dig och bebben!

2009-09-28 @ 19:04:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Elin

ja undra om vi ska ta de till veckan då kanske? typ måndag eller onsdag då ante jobbar kväll? jag ska stanna i vilhelmina ikväll och sen är jag hemma imorgon sen är de modevisning på torsdag, så de blir sent :) men vad tror du?:)

2009-09-29 @ 07:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0