Bara ha det bra...

Denna helg har vi mest bara mysat på.
Har egentligen inte så mycket att förtälja för våran helg har bara varit lugn och mysig!
For ju till Sallsjön igår på förmiddagen.
Dammsugade och skurade stugan sista gången för iår.
Känns skönt att man nu lämnat stugan ren och fin!

Har även tagit hem alla matvaror som inte klarar vintern ;-)



Sam han har suttit och lekt med sina leksaker och kollat in då jag städat!

På kvällen så dippa vi gurka och titta på tv. Tog det bara lugnt och njöt!
Men kan lova att det inte är så kul att gå ut och göra kvälls pinken då det är kolsvart ute.
Är grymt mörkrädd!

Bäst att klä sig ordentlig då det blåser och man ska ut och åka båt!

Idag fick vi middag hos mamma & pappa. Mamma hade gjort en enormt god köttfärslimpa med bacon och mozzarella ost i! MUMS!!! Det rekommenderar jag er att testa!
Dessutom va hela familjen samlad! Min lillebror va hemma och min storebror med familj va oxå med ♥

Bara svägerskan Matilda som fattades! Men hon satt i sin bil med sina två katter som hatar att åka bil på väg upp mot våra norrländska skogar! Hon och min lillebror ska bli sambos! Jätte roligt! ♥

Ha en fin kväll!

Nu ska jag mysa lite med mina killar innan det är dax för sängen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Sicken sötis ni har!!! Man blir så varm i hjärtat när man ser er lilla trollunge :-) Och småtavlorna reckommenderar jag, perfekt att ha lite varstans :-)Kram kram

2009-09-28 @ 07:49:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon

Han är helt underbar er lille Sam!!

Vad gott det lät med bacon och mozarella i köttfärslimpan. Det måste man ju testa nångång.

Nu har jag precis skickat iväg barnen till skolan och varit ute en kort runda med hunden...fy vad det regnar. Hubbe ville bara hem :)

Ligger nu i soffan under duntäcket med laptopen. Härligt! I eftermiddag blir det en shoppingrunda med barnen. Usch de behöver ju alltid en massa nytt..

Vad hittar du på idag då?

Kram kram

2009-09-28 @ 08:24:10
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Ida

Att bara slappa och göra ingenting är jag ruskigt duktig på ;-) Det är väl herr Neo som inte tycker det är vidars kul.



Jag ville nog ha barn rätt tätt tidigare, men Neo har krävt en hel del uppmärksamhet så det har inte känts aktuellt att fundera över en till förräns nu, känns skönt att han kommer vara tre år när nästa kommer, jag är nog också lite bekväm av mig ;-) Lite orolig är man allt över att inte ha tillräckligt mycket tid över till Neo sen, men det ska nog lösa sig :-)



Kram

2009-09-28 @ 09:34:12
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallå,du fick till ett inlägg igår kväll fastän blogg.se bråkade me dej :) Han är så himla söt Sam,och verkar så nöjd å snäll.

Hoppas du får en bra dag i kallblåsten,som vi har här iaf. Kram

2009-09-28 @ 10:49:57
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jo, man får verkligen tänka över alla inköp man gör numera.

Minns hur enkelt allt var när jag började jobba som sjukgymnast, bra lön...minimla utgifter. Kunde köpa vad jag ville i stort sett!



Kommer inte göra färgning där utan budgetfärga hemma istället :-)



Vad söt Sam är i sin overall, det behövs varma kläder nu! Fick leta fram fodrade överdragsbyxor, vintermössa och vinterskor till Rasmus i morse.

Själv ledar jag för fullt och sitter mest under filten och läser...ingen löpning idag inte! :-)



Inte så underligt förresten att både jag Linda valde samma ord. Det betyder ju bara att vi är många som uppfattar din blogg vara fylld av kärlek!



kram igen :-9

2009-09-28 @ 11:46:36
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja du är j ubra på att baka, en annan köpte ingredienser å allt, men inte hann jag baka i helgen :-( Frå ta det i veckan istället... KRAM till er!!!

2009-09-28 @ 12:32:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: c

åh så go han är lillkillen då..



Lisa ålar sig fram på golvet, hon är inte ofta där:)

Vill helst springa runt i gåstolen eller sitta med syskonen.

Hon har varit så ledsen och gnällig nu flera dagar..

Inte ätit, inte velat ha flaskan heller..



Hur går det med mat hos er då??

Sköt om er

2009-09-28 @ 20:57:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va han är söt lill drängen. Och jag kan inte annat än hålla med Jenni om att bloggen är verkligen kärleksfull :)



kram kram

2009-09-29 @ 14:23:00
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Therése

Han är en sån GULLUNGE!!

Kram Therése

2009-09-29 @ 23:29:48
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Kristina T

Fin han blev i overollen :)

2009-09-30 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0