Vår underbara måndag =)

Hade verkligen en kanon dag igår! Det enda som mörkade ner det hela va att Melvin for till sin pappa =(
Trots att han varit små bråkig, störig och trotsig i veckan så är han ju bland det käraste jag har! Och jag saknar han enormt mycket redan! Blir som ett tomt hål i mig då han inte är med oss!
Tur att veckorna går fort. Snart är han hemma igen =)



Sam sitter och smaskar på majskrokar =) Han tyckte det va roligt då den fastnade i hans mun!





Hur som så sken solen igår! Men det va kyligt! Så Sam fick ta på sig jacka och täckbyxor! 

Tog en promenad upp på affären, där mötte Malin upp oss och vi handlade det som behövdes till middagen!
Blev västerbottenspaj! Mumma!
Kl 17.45 så anlände Elin Pelin så då kunde vi slå oss till bords och äta!
Blev dunder mätt. Och det är inte ofta man har så fina bordsdamer till sällskap ;-)

Pratade massor om bebisar! Då både Malin och Elin har en bebbe i magen!
Senare på kvällen så bjöd Elinsuper duper goda muffins som hon bakat! Dom smälte som i munnen på en. Och som tur va så blev det en över som jag kunde äta idag ;-)



Sam va verkligen på bus humör igår kväll! Spexade och spelade teaterapa för Elin och Malin!

Min glada goa Sam!

Tack tjejer för en jätte trevlig kväll! Det gör vi om snart!!!

 

Nu väntar jag på att Sam ska vakna! Ska ut och rasta mammas hund Miro. Är ju lite hundvakt idag då mamma är på kurs med Kurt ;-)

Ha en strålande dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för en jätte trevlig och mysig kväll igår!!!

Det gör vi snart om igen! =) Jätte gott åt vi och Elins nybakta muffins var pricken över i, innan man åkte hem till sängs ;)

Ska fixa en uppdatering jag med (lovar), men måste först göra lite nytta här hemma!

Kram kram

2009-10-06 @ 13:00:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Madde

Va underbart söt han är :) förstår de blir tomt när din stora kille åker till pappa,men veckorna går ju fort som tur är :)

Nu är ja ledig tills fredagkväll,jobbar helgen.

Har slumrat på soffan en stund nu när lilleman sov,skönt :) Hoppas du ficke en skön promenad,kram kram

2009-10-06 @ 13:55:00
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Louise Lind

Ja den lilla godingen,man ser ju på han att han skulle ha hetat EMIL (en liten buse). Kram

2009-10-06 @ 15:39:38
Postat av: sara

Tittar in en snabbis bara ;)

Underbara goe Sam. Han är ju bara såå söt!!

Nu ska jag pussa lite på mannen, det är ju trots allt vår bröllopsdag. Så en liten puss kan han väl få..hihi

2009-10-06 @ 15:58:28
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Förstår att det måste bli jättetomt när Melvin åker iväg...tur som du säger att dagarna ändå går fort!



Verkar som ni haft en riktigt härlig tjejkväll,

och bebisar är ju alltid lika mysigt att prata om ;-)



Och ursöta Sam han charmar som vanligt!!

KRAAM!!

2009-10-06 @ 19:58:37
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Jenni

Visst är det fina dagar nu, kalla men fina



Han är för söt lille Sam, ser ut som ett litet charmtroll!



Ha en bra kväll!

Va duktig du är som tokbakar bullar sådär förresten :-)



Kram kram

2009-10-06 @ 20:01:31
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese

Såååå söt Sam är, speciellt på fotot med majskroken :-) Gullplutt! Kanon, ska ta ut pengar omg så får du det vid tillfälle! Är sjukt sugen på att pyssla lite nu... så ni får nog hejda mig så jag inte pysslat färdigt innan pysselkvällen hi,hi. Kram kram

2009-10-06 @ 20:29:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, tänk vad mycke mysiga kvällar va ska ha med allt vad det innebär och hur många har vi inte haft! =) Men nu väntar det massor med pyssel och arbete, massor med god glögg, film kvällar och hemma spa kvällar osv osv ;)

Värsta mys pys!!!!

Och nu kan vi nog snart gå ut och göra en snölykta oxå! :p

Och jag är glad att jag kommit till skott att sätta lösen på bloggen nu. Då kan man sätta ut lite mera sånt som man vill, utan att man har dom där som komenterar med dålig kritik hela tiden!! ha ha ha!! Rätt åt dom! :p

Massor med kramar till er vännen och sov så gott!

2009-10-06 @ 22:33:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

jag mår bra :) mår du bra? Har sagt det förr.. Men Sam är sååå söt!

2009-10-07 @ 01:15:06
URL: http://chilver.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Va bra att ni är lika pysselsugen som jag :-) Å jag är rätt surr sugen å glöggsugen med ,-) Hi,hi. Ja vänner av olika slag gör en rik, är så glad att man faktiskt har så många goa vänner, bekant å andra trevlgia filurer i sin omgivning. Sr fram emot en mys/pysselkväll med er inom en SNAR framtid. Nu måste jag dock jobba :-/ KRAM!

2009-10-07 @ 08:16:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Godmorgon!

Hur har ni det i kylan?? Ligger snön kvar?

Haha, det vara den största majskrok jag sett..hihihi. Gott såg det ut som Sam tyckte iallafall. Lyckan lyser i ögonen på honom. Underbart go krabat.



Vilka goa bullar ni bakat. Du kan ju skicka några till mej....jag är en usel bullbagerska..

kram på dej o ha en bra dag

2009-10-07 @ 08:28:30
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen

Kan tro att det blev mycket babysnack igår ;)

Och med ett sånt charmtroll som Sam som sällskap så kan jag tänka mig att de andra två längtar efter sina egna små bebisar.

Kan sakna den där härliga känslan när man är gravid. Ja, om man bortser från illamåendet och alla andra krämpor ;)

Hoppas du får en bra onsdag

Många kramar

2009-10-07 @ 10:28:08
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenny Hamberg

Gud vad duktig du är som bakar.. men tror jag ska försöka vara duktig i helgen oxå o baka bullar. Dan jagar ju o wille är hos pappa.. då kan man ju passa på... kramar

2009-10-07 @ 17:23:47
Postat av: Therese

Det låter som en bra idé, ska göra en liknande variant till vår ADVENTSkalender, ska bara ha fyra klämmor till lotter å så fyra paket till sVea, får räcka :-) Hoppas ni har en mysig kväll i skitvädret :-) Kram

2009-10-07 @ 19:10:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag har inte fått några kommentarer de sista fyra dagarna och jag är nöjd över det. Man blir besviken och arg att de inte kan göra det på något annat ställe. Varför i en blogg där man skriver för att det ska vara roligt och som en liten fristad i livet. Det blir jag mest besviken över, att folk inte ens kan respektera en sådan grej - men givetvis är det lätt att hugga till i en blogg där man kan vara anonym. Usch, fy och tvi.



Vilken härlig måndagkväll ni verkar ha haft. Sånt man behöver ibland. Vardagslyx med goda vänner :-)



Det är skönt att vara hemma där både teckning och liv finns, kan tro att det var jobbigt att inte få prata med M. Sen funkar man ju som så att om man vet om att det inte går att ringa till en viss person så finns det väl aldrig något tillfälle så mycket som då man önskar få prata. Nu stänger vi ju visserligen men du skulle ha skickat in han till mig på hotellet så han kunnat låna vår telefon. :-)



Hoppas veckan fortsatt flyta på och att livet känns bra. Blev så glad för din skull över det du skrev på Facebook. Kärlek och värme behöver vi alla och att få vara glada och positiva är det bästa. Hoppas det håller i sig! :-)



Sköt om dig.

2009-10-07 @ 23:57:49
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: marie

God morgon till dej!

Skickar här en spark i baken.....

så du kommer igång med det du behöver komma igång med.....var det träning,eller??

Men hallå, det är väl träning nog att köra omkring med barnvagn i snön.....

Lite YOGA kanske vore skönt...

ha en skön torsdag. kram

2009-10-08 @ 09:01:18
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen

Hur har du det? Själv börjar jag bli förkyld, känner mig inte alls på topp. Så ska vi hem till svärmor på kalas ikväll. Roligare kan man ju ha...

Skickar ett gäng kramar som kan värma dig i vinterkylan..hihi

2009-10-08 @ 10:23:30
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Veronica

Måndag v. 45 är bokad!! Vilken tid?!

2009-10-08 @ 12:42:59
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjingeling vännen! Hoppas du/ni haft en bra dag. Jag hade en skitdag på jobbet, allt gick fel, desutom spyr jag som en gris igen å har fått nått knas i ryggen. Tror det bli en tidig kväll, bäst att dra täcket över huvudet innan något mer går galet. Morgondagen kan ju bara bli bättre. Skickar en stor kram å önskar en trevlig kväll och helg om vi inte"hörs" mer innan dess!!! KRAM

2009-10-08 @ 18:56:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo hade mått toppen i drygt en vecka, men nu tycks det börja om :-( Trist! Och ryggen har hållt mig vaken mest hela natten, morr Får hoppas den ger med sig så man kan jaga i helgen. Å Jag såg att tw var planerat till v 45, hoppas jag får komma då, då jag planerat en liten byteshandel med Vera då (hon svarade på min kontaktanons, så nu ska jag snart få mina efterlängtade skridskor!!!) Önskar er en fin dag!!!

2009-10-09 @ 07:04:52
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0