Torsdag!

Idag va det bara Melvin som fick post!
Spännande värre...

Det stora kuveret tog jag med mig på skolan då jag hämtade upp Melvin. För jag hade mina aningar om vad det innehöll ;) Känner ju igen min väns handstil =)

Lyckan är total! Grabben fick sig en Ruff Riders mössa! Vem tror ni ligger och sover med den just nu???

Tokiga unge! Han är hel stolt över sin mössa!
Han tackar Angelica & Jerry för sin fina mössa! ♥

Det andra brevet va en inbjudan till ett kalas =)
En av hans kära vänner har ju nyss fyllt 8 år så på lördag blire kalas!

Idag har vi varit på badhuset och plaskat runt!
Va så himla varmt och härligt i vattnet!



Lite suddig bild! Men Melvin är en hejjare på att hoppa från trampolin!



Sam´s mormor va med och badade idag oxå =) Sam älskar att bada! Trivs kanon när han får plaska runt! Om han själv skulle bestämma så skulle han nog vilja simma iväg på egn hand ;-)

Barnen sover sött och jag ska ta en blogg runda! Titta in hos mina favvo bloggisar =)

Om ca 2-3 timmar kommer älsklingen hem!!!
Dom är nu uppe i Haparanda och jobbar!
Det är ca 55 mil enkelväg dit upp.
Detta innebär att vi inte kommer ha en enda HEL helg ilag på jätte jätte länge. Ca 1.5-2 år!
Fy fan =( Hoppas han hittar sig ett nytt jobb ;-)

Imorron far jag med mina goa vänner + barn till Åsele!
Vi är bjudna på lunch hos Becca! Sååå trevligt ska det bli! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy ända in i h-vetet!!!!!

Höll inte Michael Jackson på att skrämma skiten ur mej nyss!!! Inte bra och absolut inte snällt! Hoppade ju högt i stolen!

Fy fy! :p



Natti natti vännen, så ses vi imorrn!!

Kramelikram

2009-10-15 @ 23:15:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack goa du för kommentaren om frisyren, behövdes då jag har en bad hair day idag ;-) Hi,hi. Och i ditt fall kan det ju bero på att du kanske trappar ned amningen? Mitt hår blev hemskt då, huvva, nästan skallig blev jag...



Kul post melle fick, förstår att han sover i mössan :-) Ha nu en toppen dag med dina tjejer i åsele! STor kram!

2009-10-16 @ 08:00:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Vilka fina badpojkar du har ;-)

Dom verkar trivas kanon båda två!

Och hur go är inte Melvin då...som t o m sover med sin mössa på, då vet du ju med säkerhet att han även kommer ha den på sig ute för att hålla värmen (dom kan ju va lite svåra med mössor ibland dom underbara barnen) ;-)



Men usch så tråkigt att din sambo har ett jobb så nedrans långt bort då!!!

Ni får ta vara på den lilla tiden ni har tillsammans...men visst blir det tufft och tråkigt att va själv med pojkarna så mycket :-(



Ha en riktigt skön helg nu, Nina ;-)

KRAM på dig!!

2009-10-16 @ 10:57:59
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken tur att det blev succé med mössan. ;) Vi var på Pablo Fransisco igår. Fy fanken så roligt det var. Roligt med något annat mitt i veckan liksom. Men usch så drygt att han är borta så mycket. :( Och jag tycker vinterhalvåren kan va lite små dryg eftersom jag är skoteränka typ varje helg. Men tänk då för dig. Huga! Trevlig helg på er! Blir mys med Kristin och Idol så klart, på lördag blir det Ö-vik. Kram kram kram

2009-10-16 @ 11:02:27
URL: http://fuckingfresh.blogg.se/
Postat av: sara

Myspys med bad :)

Nu ska jag snart köra till jobb. Känne rmig rent seg idag. Men det blir väl bättre när man väl kommer dit. Lite tråkigt att jobba en fredagkväll, men som tur är så jobbar jag med min vän ikväll, så det blir väl lite fredagsmys på jobb. De boende gillar att se på Idol också :)

Fy,vad tråkigt det låter att din man ska jobba så långt borta, Jättejobbigt! Men man vänjer ju sig vid det med. Både min man och jag jobbar helger. Så det är mycket helger som försvinner. Men å andra sidan är vi ledig mitt i veckan tillsammans ibland. Man får göra det bästa av det. Vardagsmys är också helt ok ;)

Ha en riktigt bra kväll. Många kramar

2009-10-16 @ 11:59:37
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Tomas

Vad roligt att man fick bidra med det. :-) En gör sitt bästa som man brukar säga :-)



Ha en trevlig mysfredag och myshelg. :-)

2009-10-16 @ 21:21:50
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Du skulle du och Malin kunna fixa ett & tecken till mig i vitt? Gärna lite större om det går. Har en idé... Som jag tror blir kanon!!! Hör av dig om ni kan fixa & tecknet :-) KRAM (Gärna innan november, ska göra en bröllopspresent av det)

2009-10-17 @ 13:47:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Hoppas du har en skön helg!

Har ni snö kvar????

Jag har en lugn helg, gör mest ingenting...vilar o tar det lugnt.

Kram på dej

2009-10-17 @ 15:31:20
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Nina Fina

Hur har du det idag ;) Här händer det inte så mycket idag. Skönt att bara slappa och njuta av ledigheten. Ska snart sätta igång och laga lite god mat... hungrig :)

Många kramar

2009-10-17 @ 15:44:01
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Marianne

Wow kan tänka mej att han aldrig tar av mössan :) Supertråkigt med Ms jobb, usch jag skulle inte palla tror jag, fast kanske blir det en vana de med..

Ha en fin vecka!

2009-10-19 @ 07:26:34
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0