Tack!

                  
 
Måste tacka alla för era fina kommentarer i förra inlägget!
Ni ska bara veta vad dom värmer i mitt hjärta!
Försöker att inte tänka så mycket på allt denna människa säger!
Och inte ta åt mig allt! Men det är svårt!
Jag är nog väldigt lätt att "bryta" ner. 

Men tittade nyss in hos en kär blogg vän!
Dessa ord passar perfekt till mig!

                                       "Jag DUGER
                                        Jag är JAG
                                              och
                                        Jag är BRA"

Lånat av Marie!

Ska försöka anamma dessa ord varje dag jag vaknar upp! 
Samma sak är det då man får en komplimang. Varför kan jag bara inte tacka och ta åt mig??

♥ Tack alla ni fina människor därute! Tack för era fina och goa kommentarer som jag får var och varannan dag!
Har dessutom fått så underbara människor i mitt liv genom bloggens värld!
Och ni betyder massor för mig ♥  

Idag är Melvin förkyld och halv hängig!
Han tittar mest på tv och äter lördags godis!
Jag ska slita mig från datorn och fortsätta städa! Kul lördags nöje!
Men kvällen kanske blir bättre??

Stort GRATTIS till Erika!!! Snacka om att hon nu är Doroteas stolthet!

Önskar er som tittar in en underbar fortsättning på helgen!
Make love, not war!


                                                                           
Den största kärleken! Mina barn är mitt ALLT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så fint skrivet vännen!!!

Och så sant! Du ska vara stolt över den du är och du duger mer än något annat! Så du är värd varenda komentar du kan få!

Och skit i henne! Hos ska och kan INTE trycka ner dej! Så de så!

Du är BRA och jag tycker om dej MASSOR!!!



Massor med kramar!!!!

2009-10-03 @ 14:09:09
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Så sant så sant!!!! Å du utterkläder är nog perfa, mycket bättre än bävernylon hi,hi! Och jag har också väntat på en leverans från H&M ett tag nu :-( Får hoppas det kommer till veckan så jag kan lägga ut det så folk ser att vi är mååååånga som köper kläder till våra barn ironi Nepp nu måste jag slita mig från bloggen å baka färdigt och laga middag, svägerskan å karl från tärna skulle vivsst också dyka upp - kul!!! KRAM

2009-10-03 @ 14:43:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken underbar bild. Det lyser kärlek om den!!

Ja, varför är det så svårt att ta till sig komplimanger. Medans hårda ord fastnar i hjärtat direkt. Det är något man verkligen måste bli bättre på.

Stackars Melle som inte är på topp. Men det brukar bli bättre med lite film och lördagsgodis..hihi

Nä, nu ska jag titta till min deg som står på jäsning.

Kramis

2009-10-03 @ 15:12:52
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Förstår inte folk som ska hålla på sådär,

vad sjutton får dom ut av det undrar jag??



Har också fått höra lite på omvägar om att man skriver på bloggen, lämnar ut sina barn o.s.v

Men det är ju verkligen inte deras problem, dom kan sköta sitt istället!!



Jag gillar iaf din blogg jättemycket,

och skulle du i värsta fall lägga ner bloggen (som jag INTE önskar!) så har vi ju kontakten på FB.

Det är ju lite roligt det där,

även att man inte träffat människorna man har kontakt med på det här viset...så vet man ändå vilka man tycker bäst om.

Och du är verkligen en av dom jag verkligen tycker jättemycket om ;-)

Rackans också att vi bor så himla långt ifrån varann!!

Hade varit kul å träffas över en fika!

Ha det så gott nu vännen!

KRAM!!

2009-10-03 @ 17:25:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä man undrar ju anledningen till att alla de där som inte vågar "visa" vem de är egentligen läser. De flesta är säkert bara nyfikna utan att det finns något ont i det, men så finns det någon som i ditt fall som kan göra en väldigt besviken och ledsen.



Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!



Kram

2009-10-03 @ 17:27:34
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Eva

Klart du duger! Låt ingen någonsin få dig att tro något annat!



kram

2009-10-03 @ 18:11:26
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Vendela

Så bra skrivet! Så denna människa har alltså haft lösen på din blogg?? Hur har du gjort för att hon inte ska kunna läsa nu då utan att byta lösen? Jag hade ju en illvilling på halsen i våras och ville spärra denn* från att läsa min blogg men det gick tydligen inte att spärra en enskild...



Ha nu en trevlig lördagskväll - här är det kaos, för vi håller på tömma sovrummen inför mattbytet..blä vilket jobb - men skönt när allt är klart sedan!



KRAM

2009-10-03 @ 18:22:19
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Tittar in och säger Natti Natti.

Klockan ringer redan halv åtta imorgon. Vad är det för jäkla tid en söndagmorgon ;)

Men vad gör man inte för sin barn...

Kramis

2009-10-03 @ 23:13:58
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: *Sanna*

Vackra Nina!! Jag blir inte förvånad alls de du skrivet om vad folk säger om din blogg. Jag tror de viktigaste är att vi måste lära oss att ta bort sådan människor.. för de komer alltid finnas avensjuka och skitprat bland människor..



Vi måste börja tro på oss själv, vara starka att slå bort sådan människor. För allt handlar om att människor som pratar illa, ska klanka på andra.De människorna mår oftas väldigt dåligt och vill gärna hitta fel hos andra människor.



Skit i dem!!! huvudsaken att du vet att vi tycker om vad du skriver om och vi läser ju....



Nina jag vet att de finns forfarande vänner som pratar illa.. Men ändå när vi träffas så är de så glad att det gått bra mm.. sedan får man höra.. De tar man bort, idag har jag får vänner men de litar jag på..



Du är vacker du verkar vara en jätte fin tjej som jag tycker om... Du är stark vännen och jag vet att du kommer klara allt som du tar dig till i livet, bara du börjar tro på dig själv vänne..



Underbar bild på dig och ungarna.. love it..



Kramar om dig massor

2009-10-04 @ 13:50:58
Postat av: Marianne

Ja barna är det absolut bästa som finns!! Åh du. lyssna inte på elaqka människor, det brukar oftast vara avundsjuka eller inte trivas med sej själva så därför spyr de galla... Du är bra precis som du är, alla kan inte tycka om varann, vi är olika och det är väl bra?!

Hur mår Melvin idag??

Hoppas Ni får en trevlig vecka du och Sam, kul att han börjar röra sig, snart har du inte en lugn sekund ;)

Kram

2009-10-05 @ 08:41:57
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Fick du mitt sms ang TW partyt, anar att så inte är fallet då den j-vlas hela tiden morr men jag hakar gärna på närhellst bara ajg har en liten Luranvakt hemma :-) Kram kram å hoppas ni njutit av helgen!

2009-10-05 @ 08:42:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ahh ante mig, måste nog skiljas från min trofaste vän då snart :-( Å så kanske jag har fler vänner än jag trott på senare tid, då messfunktionen inte verkar fungera, blev ju lite brydd när INGEN svarade mig i helgen ;-P KRAM

2009-10-05 @ 09:29:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja Elin sa det förra veckan, alltid kul med matsällskap :-) Å trevligt att beställningen gått iväg, hojta till sedan så man vet hur mycket pengar du ska ha! KRAM

2009-10-05 @ 12:50:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Du är stark. Blir så förbannad när jag tänker på alla dessa idioter. Vi får hålla ihop du och jag. Stå emot alla idioter. Ha kampanjer och bilda klubbar. :-) Fast du är iofs. tryggad nu sedan du satte lösen. Hmm. Men jag tänker icket göra det. Denna gången skall jag segra :-)



Hoppas allt är bra hemma i stan. Längtar hem :-)

2009-10-06 @ 00:36:01
URL: http://tomasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0