Sölgris!

Det är alltid lika roligt då Sam ska äta kvälls gröten! När han är små trött så gnuggar han sig i ögonen rätt så ofta! Och då han äter gröt så gnuggas gröten runt i hans ansikte då han ska gnugga ögonen!



Och efter Sam ätit gröt så vill han ju gärna ha lite vatten oxå! Men Sam dricker sällan vattnet utan det spottas ut och då blir han ju självklart mer sölig och väldigt blöt!!!



Men det är ju klart att han ska få söla lite =) Han är ju för go! Och han vägrar att använda haklapp. Shit så förbannad han blir då man tar på han den!
Å vem säger nej till en blöt gröt puss? Inte jag iaf ;-)

Idag va vi ju och plaskade, och Sam tyckte det va lika roligt idag som dom andra gångerna vi har varit och badat!
Hälsat på mamma och pappa ikväll, fått sig lite kaffe och daimglass.
Mumma! Oj va jag kommer sakna dom när dom dara utrikes två veckor =/

Nu är det natti natti här.
Ska lägga mig och kolla igenom det nya nr av Mama som damp ner i brevlådan idag =)
Har ju även varit och köpt Allers Julmagasin!

Idag känner jag en enorm...

Över att ha mina nära och kära hos mig! Är så tacksam för att dom finns för mig dag som natt!

Saknar Mikael och Melvin nå kopiöst! Men på lördag dag dyker mannen i mitt liv upp, och på måndag kommer Melvin! LÄNGTAR!

Men min stackars lilla Melvin är ju en sjukling =/ Hppas han blir frisk snart!

önskar att jag fick ha han hos mig nu när han inte är kry!

 

Kramar!


Kommentarer
Postat av: sara

Mmm så mysigt med kladdig gröt överallt. Den blir ju så klistrig när den stelnar också..hihi

Så härligt när det kommer en ny tidning i brevlådan. Jag prenumererar på Amelia. Det är så skönt att lägga sig i soffan och läsa lite.

Tråkigt att Melle är sjuk, måste va jobbigt att inte få ha honom hos sig då. Hoppas han är frisk till nästa vecka och höstlovet.



Ha en underbar fredag. Stor kram!!

2009-10-23 @ 08:07:32
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj så lik dig Sam är på översta bilden. Suvveränt att ni fixar det så himla snabbt, men ingen brådska om det inte kliar i fingarna förstås ;) Hör av dig när den är färdig :)



Å du. Ikväll är det fredagsmys :) Ha en fin helg!!



Kram kram

2009-10-23 @ 09:23:08
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Malin

Nääää!!!!! Har dom haft dom hemma!!!? Jag har ju inte varit på affärn på länge, så jag har totalt missat det!!! Måste kika sen, om dom inte är slut då förstås... =/

Ja, visst är hon väl för go min lilla farmor! och den var en riktigt mjuk och skön dress. Och bra att du tyckte att jag var söt i den vännen! <3 ;)



Nu ska vi blåsa en sväng till V-mina, så vi kan arbeta lite sen. Måste ju se om jag hittar något till våra alster =)

Och köttfärsen är upptagen! Så sen blir det fredagsmys, tacos och idol för hela slanten!



STORA KRAMAR

2009-10-23 @ 11:53:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Är jättenöjd med bokstäverna, var jättefina! Och fint paket låg de i också...inte illa ;-)



Hoppas ni har det mysigt så här på fredagskvällen!



kram kram

2009-10-23 @ 21:54:44
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0