Kan inte få nog...

Precis som rubriken säger! Kan inte få nog... Av dregglisar från OA PIP
Dom är ju kanon bra! Och det kan inte sägas för många gånger!
Och nu har det även kommit in dregglisar med julmotiv så en till beställning kommer att ske ;-)



Blev hel kär i dessa tre dregglisar så ett köp va ett måste!!!
Sam blev så fin!
Och jag som inte ens har varit förtjust i ugglor tidigare har börjat smittas av uggle trenden!
Mycket knepigt!
Man blir kanske hjärntvättad av alla bloggar som skriver om dessa ugglor! Vem vet?

Sam är små hängig och snorig fortfarande.
Men det blev lite bättre efter lite sömn, alvedon och nässpray!
Men börjar redan gruva mig för natten!
Han varken äter eller dricker så det är en himla tur att jag ammar fortfarande för det är den enda som går i han! Min lilla sjukling =(
Tur att pappa kommer hem snart så får han pyssla om sin son ♥

Nu har vi fått en ny bloggdesign på min och Malin´s andra blogg!
Tack Therése för hjälpen!
Dyker upp en tävling där ikväll oxå så va gärna med och tävla om fin fina priser ;-)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så tråkigt att han är sjuk, å jag som sa till Mikael när han hämtade Melvin, att Sam verkar ha haft tur och klarat sig från att va dålig... Men men, det är ju dessa baciller som ska bygga upp försvaret. Hoppas ni kan fara allihopa i helgen!

Kram

2009-10-29 @ 23:05:56
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Malin

Go´morron vännen!!

Vi hade en riktigt mysig kväll igår! Med film och massor av gott och varmt ;)

Hoppas ni fått sova bättre inatt och att Sam mår bättre, så att ni kan åka upp allihopa till fjälls idag.

Kramar om er!

2009-10-30 @ 09:18:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag mår rätt ok idag så förhoppningsvis blir det inte värre. Men fy vad trist att Sam blivit sjuk, det är ju så himla jobbigt, och man är ju så orolig. Hoppas han piggnar på sig så ni kan åka till fjälls.



Kram och ha en trevlig helg!

2009-10-30 @ 09:46:57
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha jag beställde faktiskt juldregglisar igår :-) KRAM hoppas sam mår lite bättre...

2009-10-30 @ 10:13:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad skönt, förstår att du/ni så gärna vill till fjället med resten av familjen då din mamma å pappa åker till veckan... Kram å ha det nu så mysigt!

2009-10-30 @ 11:27:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0