Bus och mys!

Har egentligen inte så mycket att förtälja er!

Idag har melvin varit på kalas hos en kompis.
Sen följde han med sin pappa och lillebror på badhuset!

Jag & Sam for på fiket med mamma, svägerskan Kristina, Arvid och Melker.
Gott och trevligt va det!

Har varit uppe hos Malin och "arbetat" lite!
Ska fortsätta imorron då Mikael ska få ta Sam några timmar.

Igår kväll va det bara mys och bus som stod på schemat!

 

Sam och pappa busade lös ordentligt igår! Ja ikväll med för den delen! Sam va alldeles svettig innan slutet ;-)



Melvin gjorde en Halloween teckning! Den ska vi ta upp till fjället då vi ska ha Halloween fest =)



Så här somnade Melvin och Mikael igår kväll!
Gulle dom!!!

Nä nu blire mys med familjen!
Får inte sitta här nå mer ;-)

KRAMAR till er!


Kommentarer
Postat av: sara

Vilken mysig bild. det måste kännas underbart att de står varann så nära trots att det inte är hans pappa.

Och Sam är lika söt som vanligt :) Han ser så stor ut på bilderna. Växer så det knakar kan jag tro.

Natti natti vännen

2009-10-17 @ 21:01:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Kia

Så söta! :)Kram

2009-10-17 @ 22:37:12
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Så tur att ni jsut håller på att fixa &, det blir toppen bra det! Då passar jag på att hämta/betala panduroladdningen med :-) Idag blir det inbakad kassler ala Nina här, mamma å pappa ska komma på middag :-) Å inte slutar jag blogga, men en förnyelse har det blivit!

2009-10-18 @ 07:55:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Hi hi, gulle dom som somnat så gulligt tillsammans! =) Dom såg verkligen ut att mysa och trivas där dom låg! Du fick ta spjälsängen tillsammans med Sam ;)

Ta se om jag får på mej lite kläder och sen är det väl arbete som väntar :p

Ses snart då kanske.

KRAMEN

2009-10-18 @ 10:17:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Mysigt ni ser ut att ha det där borta :-)



Skulle ha beställt GOD JUL i vitt av er, kanske bäst att beställa nu ett tag innan jul, kanske rasar in tokmycket beställningar när det närmar sig december :-)



Ha en fin söndag!

Kram kram

2009-10-18 @ 12:23:52
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä du nu håller jag inte med dig, jag tycker att ALLA gravida är lika vackra oavsett storlek! Har inte sett deras magar men det är deras första barn och då tar det ofta längre tid innan magen blir stor. Jag är mycket större om magen nu än med Neo, än om den inte är jättestor nu, har dock bara gått halva tiden så än har den tid att växa ;-) Sen är det väl så att om man är liten så klarar kanske inte kroppen av om man skulle bli jättestor, fast jag vet inte bara spekulationer :-)



Det känns som du har en lite skev bild av dig själv, du är verkligen inte så stor som du tycks tro. Jag tycker att du är jättefin! Men ofta ser man inte sig själv som andra gör, tyvärr.



Kram kram

2009-10-18 @ 12:51:37
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vilka härliga bilder!!

Skrev just ett inlägg och i min avslutning skrev jag något som jag ser att du gjort. Tagit tillvara på tiden och helgen :-)



Jag ska lägga in bilder på lite av vad jag köpt men som jag också skrev i inlägget är ju blogg.se sååååå jävla segt om kvällarna. Drygt. Men jag ska försöka minnas ihåg det :-)



Visst ska VISA-kortet kvida. Tyvärr gör mitt det lite för ofta. Det är lite respiratorfas efter denna helgen. :-) Men nu kan jag lugna mig ett tag.

2009-10-18 @ 21:37:23
Postat av: Linda

Åh vilken mys bild på slutet. Den talar för sig själv :)

2009-10-19 @ 00:23:14
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0