8 månader, tacos och film!



Igår blev vår älskade lilla Sam hela 8 månader!
Va ner på bvc och kollade vikten igår!
Vår lilla skatt väger nu hela 8665 gr och är 68 cm! Stor killen!
På fredag är det dax för BOEL test!
Han har ju lärt sig att hasa framåt. Så nu börjar det hända saker! Han sitter inte bara på golvet som en liten profet längre ;-)

Igår åt vi middag med Malin! Det va tacos på menyn! Till Melvins stora glädje!



Melvin hjälpte till med att steka köttfärsen!
Och självklart måste det ju va bus med vovven oxå!


Efterätten va chokladpudding och grädde!
Men Melvin är inte så förtjust i chokladpudding! Men ville gärna ta en sked grädde!
Malin den lilla räven fixade så min son blev så där fin om munnen ;-)

På kvällen tittade jag på min absoluta favoritserie, Grey´s!
Visste ju att de skulle vara sorgligt! Satt där med tårar i ögonen. Och det lär jag knappast ha varit ensam om!

Efter det så kom Malin och Asterix hit och vi tittade på film!



Den va faktiskt helt okej! Hade ett mycket överrraskande slut! Det hade man aldrig kunnat ana!

Idag blir det till att städa lite (tror det har smullit en bomb här) och sen bege sig mot badhuset!
Och idag får ju även storebror hänga på!
Hoppas det går lika bra med Sam denna torsdag som förra!
Och jag hoppas verkligen att det är lika varmt!

Önskar er en fin dag ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej,å stora killen nu snart :)

Mums me tacos,de är en favorit hos min stora kille oxå :)

Ja jobbar på hemtjänsten,fast ja ha börjat me 50% året ut,så de inte ska bli så jobbigt för Liam att börja på dagis. KLart de är okej att du länkat :) bara skoj,å när ja ids så ska ja lägg till lite länkar och då hoppas ja de är okej att ja lägger till dej med :) Hoppas ni få de mysigt på badet idag :) Fy va kallt de va här i morse,minus 7 grader,man ha inte vant sej,skrapa bilrutor å så :O

Kram kram

2009-10-01 @ 12:14:46
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv vännen!! =)

Det var en helt suverän dag och kväll/natt! ;) Och filmen var ju till och med rätt så bra! ;)

Men då ska du veta att du är en lika underbar person själv! En vän som man håller hårt om!



Massor med kramar

2009-10-01 @ 12:22:55
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kanon, börjar bli sååå pysselsugen :-) Och rackarns vilken mysig kväll ni verkar ha haft, och idag får ni bada... blir allt lite avis, men måste knega. Kanske till veckan får man bada istället :-) Skickar en stor kram till dig å dina två fina killar .-)

2009-10-01 @ 12:30:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Himla roliga/mysiga kvällar ni verkar ha, man saknar verkligen att ha en sån vän så nära :-/ Och jag hade verkligen sett fram emot att gå på badet idag, men Neo har blivit så hostig så jag vet inte om jag vågar, ska se om jag kan få ledigt några timmar och gå nästa vecka istället :-)



Kram

2009-10-01 @ 12:48:39
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vad sugen jag blev på tacos nu! Kanske måste äta det i morgon, bra fredagsmat :-)



8 månader, stora killen. Vad tiden går fort, tycker inte det var länge sedan Linda, L-M och du alla gick i väntans tider!



Ha det så skönt på badet!

Kram

2009-10-01 @ 13:29:48
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Vännen

Vilka härliga bilder på Melvin. Mumsigt med chokladpudding ;)

Jag missade ju Grey´s igår :( Men som tur var har vi inspelnigsbar hårddisk på tv´n. Så imorgon när barnen har cyklat till skolan så vet jag vad jag ska göra :)

Hoppas ni haft det mysigt på badet idag.

Många kramar till "min" fina Nina, är så glad att jag funnit dig här i bloggvärlden!!

2009-10-01 @ 17:53:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej vännen! Ja det känns grymt bra att ha kommit igång med promenaderna och jag känner mig faktiskt lite piggare både fysiskt och psykiskt - har tex fått sån energi att göra saker och ting härhemma - men det kanske bara är något tillfälligt? he he



Jaa, vad roligt om vi bott nära varandra och kunnat promenixa tillsammans - jag tycker det är så mycket roligare när man har någon att gå och prata med :-)



Massor med kramar till dig!

2009-10-01 @ 20:30:37
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Linda

Meeen stoppa tiden någon, fatta att lill godingen blivit så stor. Hoppas att ni hade det trevligt på badet idag.



Själv tog jag barnen med mig och åkte till Dollars en sväng :)



Kramelikram

2009-10-01 @ 21:51:37
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0