Trix...

Melvin är ju en hejjare på att hoppa från trampolin på badhuset och göra trix! Samma sak på marken!
Han står på händer och gör massa konster! Som mamma har jag hjärtat i halsgropen för jämnan!
Tittade ut genom fönster idag...



Ja trots att det inte finns en enda snöflinga här så kan man ju öva på trixen på bobben iaf!

Han är ju så vig denna kille! Undra va det ska bli av min Melvin?

Är livrädd för att han kommer bryta av sig ryggen en dag!
Han är ju som tokig i att titta på skoterfilmer där dom gör backflips och 360 och massa annat! Skulle inte förvåna mig om det är nått sånt även han kommer syssla med då han blir stor!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Vilken liten krabat! Hahaha! Tur snön kommer nu. Han har ju som tränat på stilen nu, bara glidet som saknades och det faller ju hejvilt!



Jag tyckte också det var skamligt. Allt ska vara så förbannade omständigt för att det är så tomt i plånböckerna. Jag tror ju att de över 600 kronorna drabbar hårdare i min än någon annans. :-) Men jag gnäller inte längre. Jag tar min toasits och duschmunstycke o går när jag flyttar ut :-)



Jag hade en kanonrolig kväll igår. Så grymt skoj o jobba med syskonen Norman med personal. :-)



Ha en fin söndag Nina-vännen :-)

2009-11-22 @ 16:18:04
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Tomas

PS. En nykter lucia är inte att diskutera. Jag och Eva släpar dig.! DS.

2009-11-22 @ 16:18:56
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

jämarns vilken balans killen har, är rädda tt du ahr rätt å får se honom på skoter görandes diverse saker i framtiden...

Har inte alls blivit särskilt mycket gjort här heller idag, Svea har VÄGRAT sova å bara varit uppefter mig å tjurat :-/ Vete tusan vad det är, tror hon hade ont i magen, för nu efter att ha gjort en urladdning somnade hon som en slagen hjälte, men nu kan man inte gärna dra igång dammsugaren på övervåningen å feja där, så sista stöket å renbäddningen får bli i morgon istället, får inventera jullådorna, det är nog jobb ;-) Kram till dig å de nyklippta gossarna!

2009-11-22 @ 18:50:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

jämarns vilken balans killen har, är rädda tt du ahr rätt å får se honom på skoter görandes diverse saker i framtiden...

Har inte alls blivit särskilt mycket gjort här heller idag, Svea har VÄGRAT sova å bara varit uppefter mig å tjurat :-/ Vete tusan vad det är, tror hon hade ont i magen, för nu efter att ha gjort en urladdning somnade hon som en slagen hjälte, men nu kan man inte gärna dra igång dammsugaren på övervåningen å feja där, så sista stöket å renbäddningen får bli i morgon istället, får inventera jullådorna, det är nog jobb ;-) Kram till dig å de nyklippta gossarna!

2009-11-22 @ 18:50:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jisses amalia vad han kan. I framtiden är det Melvin som skickar skoterfilmer till oss med han som trixar på skoter. Hehe... När (om???!) Jerry pensionerat sig från skoterkörandet. ;)

Men så olik sig Sam blev i nya frillan. Han är ju för söt. Grannarna var in i går på frukost/bunch och dom är alltid lika facinerad över Sam. Tycker han är sååå söt. Och det är han verkligen!

Kram till er!!!

2009-11-23 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0