Tjuvstartar!

Har tjuvstartat iår!
Igår julstädade jag och Melvin hans rum. Satte upp hans tomte i fönster. Snögubbslyktan är på plats! Julgardinerna är upphängda! Han fick välja själv vilka gardiner han skulle ha! Inte va dom i min smak men han ville ju ha dom så...
Igår kväll tog jag vårat sovrum :



Julkudde från H&M



Siffror i filt 1-4 från H&M



Ny ljus stake från Blomster



Mitt älskade ljusträd och ett God Jul hjärta!



God Jul ljuspåse, Kärlek tyghjärta.

Blev enkelt och inte så där jätte juligt i sovrummet! Men självaste jul kartongerna är inte hämtade ifrån förrådet än så det kan dyka upp nått mer juligt i sovrummet va det lider!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Man glömmer ju bort H&M, kudden var riktigt cool, skulle jag kunnat tänka mig blandad med en massa vita spet och lin kuddar i en mysig läsfåtölj... är sååå sugen att ta ner en fåtölj från bäbisrummet till rummet innanför köket, dock är gubben inte lika pigg på idén. För står inte varför?! Hi, hi.

18.00 i morgon låter toppen! Har glögg hemma, dock inte mandel då jag/vi är allergisk, dessutom finns det saffransrulltårta och så kanske någon mandrarin - borde räcka? Vi ska ju hinna pyssla med ;-) Ta gärna med dig virkningen så jag får friska upp minnet hur man gör, är sugen på en kudde till asg Kramis

2009-11-23 @ 12:14:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Visst är det roligt att få städat och fint, jag älskar när de är damm- och hundhårsfritt och inte så rörigt. Ikväll när drängen har somnat ska jag ta tag i köket, det värsta rummet att städa...

Hoppas det handlas friskt på ditt party ikväll! Jag gjorde helt rätt i att stanna hemma, Alfred är rätt trött efter en dag på dagis :)

2009-11-23 @ 19:31:50
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: hemma hos Bus

Inte juligt? Jag tycker iaf att det blev jättefint. Man blir ganska så less på alla grejor som är överallt. Lagom är bäst. Kram å hälsning från en som håller på att drunkna i alla grejor, skratt.



ps, hälsa Melvin att hans val av gardiner är alldeles utmärkt!

2009-11-24 @ 08:45:12
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: marie

Oj, vad juligt o fint du gjort!!! Själv är jag oxå ganska nöjd igdag med mina gardinbyten...



Fina pojkar du har!!! Melvin kommer vara en hejare i backen när snön kommit, oj, vilka konster han kommer göra...Åker han slalom och snowboard oxå??

Må så gott! Kram på dej

2009-11-24 @ 22:15:26
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: marie

Oj, vad juligt o fint du gjort!!! Själv är jag oxå ganska nöjd igdag med mina gardinbyten...



Fina pojkar du har!!! Melvin kommer vara en hejare i backen när snön kommit, oj, vilka konster han kommer göra...Åker han slalom och snowboard oxå??

Må så gott! Kram på dej

2009-11-24 @ 22:15:54
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja det var riktigt trevligt :-) Kul att få skratta så mycket, du är för tokigt du :-) Har haft svärmor här på morgonen så jag har hunnit måla Fröets säng, nu ska jag försöka få min sjukling att sova lite, får se hur det går... Massa kramar till dig!

2009-11-25 @ 11:12:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0