Present och disco kille!

Idag fick jag min present av goa Sara!

 

Tänk vilken underbar vän jag har funnit! Tack Sara för att du alltid finns där med uppmuntrande ord och får mig att skratta lite då och då! Du är en sann ängel ! ♥

Ikväll är Melvin på disco! Och ska man gå på disco så måste man ju piffa upp sig lite extra ;-)



En riktig cooling ;-) Redo för att skaka loss med brudarna, dricka coca cola och äta poppe =)



Har ju dessvärre lånat ut min Melvin i helgen!
Nu är han hos sin pappa & Marianne. Dom ska fara och bada i Övik imorron så dom kommer ju ha en toppendag! Och det kan jag ju inte neka han till!
Men kanske att man får hem han imorron kväll! Jag hoppas på det =)
För jag saknar han redan!

Sam tyckte att jag skulle få mig en ballong! Det va ju snällt!
Nu börjar han gå runt bordet oxå! Säger väl bara pang så kan han gå!
Snälla, någon stoppa tiden en stund =/

Just nu längtar jag till imorron!
Min älskade vän Angelica är hemma i helgen!
Imorron blir det en lång lunch dejt på fiket! Och massa surr!!!
Sam ska dessutom få vara med sin pappa så jag ska få EGEN TID! Inte ofta det sker!



Ett mycket gammalt kort på Angelica och Melvin. Tror det är två-tre år sedan. Kommer inte riktigt ihåg!



För bara en liiiten stund sen fick jag detta mms av goa Sanna! Hon är ju för underbar som tänker på mig nu när hon är på Takida konsert!
Köpte deras nya skiva nu i veckan!
Älskar Takida!
Tack Sanna för att du tänker på mig!

Ha en trevlig helg alla ni som tittar in!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken toppendag du hade igår, och dagen lär ju knappast bli sämre då du får egentid med Angelica, att träffa kompisar om man inte träffar så ofta är ju så trevligt! :-) Och jag måste nog leta reda på mitt silverfat å gåra ett glöggarr på den tror jag, för nu är huset adventsfejat, alltid retar det någon när det åkerförbi sockenvägen å ser mina stakar i köket skrattar Stor kram!

2009-11-14 @ 08:20:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Bus

Vad spännande för Mevin. Disco och brudar...

Njut av lite egen tid, det kan man behöva. Tyvärr bristvara även här ;S

Må så gott :O)

2009-11-14 @ 17:01:00
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack ska du ha vännen!! <3

jo, det var den nya koftan och jag gillar den ;) Fick även hem dom nya byxorna igår, som oxå var toppen! =)

Ja, nog kommer det vara vääääldigt spännande mot slutet alltid. Oj oj oj, men sååå förväntansfullt!



Och jämarns vilken discograbb!!!! Redo för poppe, coca cola och massor av brudar!! ;)



Massor med kramar till er med vännen!!!

2009-11-14 @ 17:46:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej på dig vännen! Ja Olivia är för det allra mesta världens goaste tjej, men visst har vi våra små duster ibland när trotsen sätter in ;-)



Ja det finaste som finns är när man får något som barnen kommit på själva helt spontant, som detta jag fick av Olivia, eller som den fina kommentaren du fick av Melvin :-)



Jisses vilken tuffing förresten - han är väl redan poppis bland tjejerna? :-)



Kram kram

2009-11-14 @ 18:52:46
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therése

Hoppas du fick en riktigt skön och härlig dag, vännen!

Men behöver verkligen lite egentid utan kidsen ibland ;-)



Det var ju en söt, nej förlåt...tuff discokille du hade där!!

Dom växer och blir stora så himla snabbt...vet du att min 12 åriga son har stadig flickvän, som han t o m har pussat på munnen!!!

Jag har minsann sett bildbevis på facebook,

kan du tänka det Nina...min pojk som jag alldeles nyss matade och bytte blöjor på!! ;-)

Men nädå, jag är stolt över honom och det är en jättesöt tjej han har :-)

Ha det så gott, fina du!!

KRAMEN!

2009-11-14 @ 23:42:53
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0