Lördags mys och fars dag!

Igår så spenderade jag lite tid hos Malin och vi fixade till ljuslyktorna.
Sam fick va sin pappa och ha lite egen kvalitétstid =)

På förmiddagen snodde jag ihop en kladdkaka då Therese skrivit om det på sin blogg och jag kunde inte stå emot frestelsen!

Så efter vi ätit en godare middag så kom Malin & LG på besök så då åt vi kladdkaka med grädde!
MYCKET gott!!!



Sam provgår med sin gåvagn som stöd. Han va ju faktiskt jätte duktig med tanke på att han endast är 9 månader!


Svårt att fånga alla roliga fyr han har för sig. Men här står han och skakar på huvudet och små studsar upp och ner! Helt galen!



Så här tidig va inte Melvin. Tycker Sam lär sig nått nytt varje dag!
Han reser sig upp överallt. Och nu är spisen populär. Så vi måste ta och barnsäkra den!
Han står och hoppar upp och ner i sin säng om nätterna så idag va Mikael tvungen att skruva isär den och sem limma ihop den igen! För Sam har pajjat den!
Han ska stå HELA tiden! Balansen är inte den bästa så han ramlar några gånger per dag =p

Efter gästerna farit så for jag och hyrde en film!



Är ju ett fan av Sandra Bullock. Och denna film har ju fått bra recensioner!
Så det va ett givet val som lördags film!
Och den va bra! Rolig & romantisk. Helt klart sevärd om man gillar såna filmer!



I fars dags present fick Mikael lotter av sin son och sockar fick han oxå! Svenska Spel gav tydligen bort ett par sockar om man köpte ett lottpaket! Så det slog vi till på ;-)



Eftersom att min kära pappa är i Thailand så kan jag ju inte fira han!
Men gjorde en tårta till Mikael och min svärfar istället! 

Mikael har farit upp till Haparanda så ikväll är det bara jag & Sam som mysar!
Har en trött liten kille i min famn!
Han är mycket vaken om nätterna just nu och har knappt sovit något idag!
Kanske han somnar gott ikväll!

Hoppas ni haft en trevlig helg gott folk! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Diggar bilderna där han försöker gå med vagnen!!! =) Han vara bara för rolig att se på igår kväll! =) Alla fyr, alla miner! Oj oj oj! Han är bara för go ungen där!!



Massor med kramar!!

2009-11-08 @ 18:11:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi vad tur att jag kunde lura någon ,-9 Sitter själv åglufsar smörgåstårta, bloggar å ser sista Falkfilmen nu så här är det många kg +, å fler lär det bli! skrattar Att man inte lär sig någe!

Supersöta kort på Samuraj, så gullig och illfundig den killen är alltså!!! Hoppas dock att han är snäll som ett lamm i natt så du får sova, måste vara asjobbigt att vara själv med en kille som inte vill sova... Å du se nu till att fixa egentid den 28 med så du kan vara med å glögga!!



Stor kram, nu ska jag ta å se filmen å mysa med gubben!

2009-11-08 @ 18:53:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket för fina ord!! Jag blir jätteglad!! :D



Alltså han är ju sockersöt lilla Sam!! :D Givetvis fotar jag honom gärna. Det ska bli kul. :D



Och duktiga är ni som tillverkar saker också! Visst gör ni det alla tre tillsammans? Eller har Tess varit bussig och lånat ut sina goda bräd och stämpel ideér? :) Hur som helst är ni duktiga alla tre!!! Jag vill också sitta och pyssla med mina kompisar. Jag har faktiskt en grej jag ska bygga senare som är lite inspirerad av er "Dorrokreatörer" men även Em möbler. Hoppas jag får ihop den. haha



Fast först ska jag pyssla ihop färg till mina lägenhetsväggar. De lär ju ta ett tag också. Sen kanske jag kan få över lite kompisar med goda ideer till att pyssla. ;)



Ha en bra vecka!

2009-11-08 @ 21:27:01
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Therése

Alltså denna lille killen....han är väl för underbar!!

Andra bilden med gå-vagnen tyckte jag du fångade väldigt bra :-)



Ja, ikväll sitter vi själva, både du och jag, Nina!

Men för mig är det ju bara en tillfällig grej...du din stackare har ju det så lite oftare...usch så trist :-(

Men man kan ju se det som så, att ni får det desto mysigare när ni väl träffas efter att ha varit ifrån varann några dar ;-)



Jag hoppas du får sova nåt inatt för den lille sötnosen (och att han inte hoppar sönder sängen igen hihihi)

KRAM PÅ DIG!!

2009-11-08 @ 23:56:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron! Hoppas innerlgit att du sovitbättre i natt, själv har vi haft en vaken sVea... morr... när vi väl skule kliva upp näe, då ville hon minsann sova... Typiskt! Men de är ju för rara ändå! Å visst är jenny duktig! Ska bli så spännande vad hon kan hitta på med min mage å svea närmare jul... Kram kram!

2009-11-09 @ 08:28:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Madelen

Oj va duktiga han är din sötisSam :)

2009-11-10 @ 20:15:29
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0