Kata beach...

Just nu är mina älskade föräldrar Kata Beach i Thailand!
Önskar att även jag befann mig där just nu!
Har endast varit utomlands 1 gång i  mitt liv och då va vi till Cypern.
Och det va sååå varmt så man höll på att krevera.
Men det va jätte roligt och härligt! Kul att få se ett annat land!

Min dröm är ju att få ta med mig Melvin och fara utomlands.
Sam är för liten nu och Mikael vill absolut INTE fara utomlands!
Så då återstår det jag & Melle ♥

Han vill jätte gärna följa med mig! Tur jag har han =)

Fick denna bild från mamma och pappa alldeles nyss!




Och så här ser det ut utanför vårt fönster!!
Lite skillnad!

Men jag hoppas min kära mor & far har det underbart och njuter!
Längtar tills jag får se alla bilder och filmer därifrån sen!
Och även fast dom bara varit borta i 3 dagar så saknar jag dom sååå mycket!


Kommentarer
Postat av: sara

Fy så fuskigt!! :) Jag skulle så gärna vilja åka till Thailand...Egypten är ett annat drömresemål. Annars älskar jag verkligen Cypern som blivi en stor favorit de senaste åren. Mallis är oxå underbart. Åh, vad jag älskar att vara utomlands, då njuter jag verkligen :) Tänk att få ligga i en solstol med en god drink i handen :)

Kram

2009-11-05 @ 14:41:56
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch så avis jag blir. Har också bara varit utomlands en gång och det var ju med Vickan,Eva och Johanna. Eller nja ska man säga 2 gånger, åkte ju tillbaka efter 2 veckor igen och jobbade där en vecka sen blev jag less på allt runtomkring.



Men ordet ja. Det hade jag glömt bort, men är du hemma i morgon på em nån gång??



Kramen

2009-11-05 @ 14:45:40
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Förstår du saknar dem, såg ut att ha det härligt där... Nu måste jag krypa ur nattsärken å hämta min gullunge, får ladda med lite film å hoppas det blir en lugn kväll för magnus jobbar, men jag ska ju inte laga, han är ju hemma nästan jämt, värre för er som har karlarna borta på veckorna. Kramis

2009-11-05 @ 15:05:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Men ni kändes ha lite små bråttom och va lite halvkinkiga igår kväll! :p Så jag han tyvärr inte bjuda er på något fika!

Men ni får gärna komma åter! ;)

Ja, imorse var jag glad när det var vitt på marken, så jag hoppas och håller mina tummar att det får stanna kvar nu!



Jag har inte haft något internet idag. Först nu det fungerar, när jag var på vippen att ringa Telia.



Och skulle inte Melle vilja följa med dej, så kan alltid jag ställa upp!! ;)



Kramar tillbaka.

2009-11-05 @ 15:31:00
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Mamma & Sune åker på måndag, tre veckor i Thailand de också. Tänk om man kunnat följa med, men det kostar ju en del också skulle det bli en himlans lång flygresa för en treåring.



Ja Janne är så himla bra att ha hemma när man är dålig, han fixar allt även fast han inte heller är pigg. Han lagar mat och tar hand om Neo medan jag bara legat i sängen ;-)



Jag tror jag jobbar när du ska ha TW patyt men jag kommer gärna ändå om jag är hemma :-)



Kram

2009-11-05 @ 17:46:08
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Emma Modin

Ååå jag åker till Egypten med älsklingen på Måndag! ;) Kul att se något annan än länder runt medelhavet där jag varit 4 gånger + Indonesien! Härligt med värme och sol oxå! Då du har barnen större får du ta med dom och åka iväg. :) Ha det så bra i sverige! hi hi! Kram Kram

2009-11-06 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0