Gift wrapping!

Ja idag har jag suttit och beställt lite smått och gott från panduro!

         

Perfekta gå bort presenter! Cellofan strutar och cellofan påsar!

Bara att fylla dom med något gott och ge bort =) Godis eller egna bakverk!

 

   

Några fina olika presentpappers rullar klickade jag hem. Och olika sorters snören =)

Något som jag alltid samlat på är presentpapper. Har alltid haft minst 10-15 olika sorter hemma. Nu har det avtagit då jag sällan tar mig till städer. För det är där jag brukar samla på mig dom!


Idag skiner solen på oss!
Så nu ska jag inta lite lunch och sen ska vi ut i det vackra vädret! Minus grader ute så det är så frostigt och fint. Fattas bara några cm snö nu!

Jo förresten, blev ju ännu mera film mys igår kväll! Malin och Asterix kom förbi =)

Harmony är en liten gruvort med en blodig historia. Det började med en tragisk olycka som orsakade 5 gruvarbetares död. Men den verkliga massakern börjar när Harry Warden, den ende överlevande, vaknar upp på Valentindagen efter ett år i koma. Dold bakom sin gruvarbetardräkt och mask ger han sig ut på en mordturné och dödar 22 personer i staden med sin hacka.

Till slut lyckas polisen ringa in och skjuta ihjäl honom. Staden är förlamad av sorg och de ungdomar som överlevde massakern gör sitt bästa för att glömma. 10 år senare återvänder Tom, en av de ungdomarna, som klarade sig undan Wardens attack. Han ska sälja gruvan han precis ärvt efter sin far. Vad han inte räknat med är att stöta på sin stora tonårskärlek Sarah som numera är gift med stadens polischef. Detta oväntade möte får honom att ändra sina planer. Lagom till Valentine börjar morden igen och mördaren verkar vara Harry Warden.


Helt okej film =)  Fast den hade varit mycket mer spännande om inte Sam skulle ha stort mig hela tiden!
Han vägrade ju somna igår så han levde rövarn istället ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0