Gott och blandat

Lämnade denna stora glasburk uppe hos farmor sist vi va upp. Och nu har jag fått tillbaka den. Full av skorpor!



Min farmor gör sååå underbart goda skorpor! Skulle kunna äta hur många som helst!
Tack goa du för alla skorpor




Igår när Sam skulle äta kvälls gröten så tyckte han att det inte räckte till utan börja äta på en stackars tomte!



Mumselimums!

Idag har Melvin varit och tagit vaccinet. Han va ju jätte duktig!
Så som belöning fick han 2 dvd filmer och fick välja middags mat!




Tog denna miffo bild från våran middag på My Way!

Efter vi ätit så begav vi oss upp till Ica där dom skulle ha godisregn. Jisses så Melvin plockade godis =) Lär räcka ett tag!
Har även haft en shopping dejt med Soffipropp idag! Mycket trevligt! För det va jätte längesen jag träffade denna tös! Fick dessutom ett fint paket av henne. Innehållet ska jag visa en annan dag. Men oj så fina presenter! Värmde gott i mitt hjärta!

Sam
har nyss vaknat =/ och vägrar somna om! Dessa kvällar är så jobbiga! Han kan ligga och gråta/skrika/va allmänt onöjd ända fram till kl 01.
Kan tänkas att det beror på att en liten bissing är på väg upp =)

Nu ska jag och Melvin fortsätta kolla på Idol! Spännande!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad härligt med skorpor! Jisses, tror jag kommer på sofia och våldgästar och när jag liks är där tror jag att jag tar med mig tomtehuset nedan och även lille Sam. Jisses vilka grejor! :-) Har du tur kanske du hittar bocken iallafall efter att jag gått hem med skorpor, Samuraj och tomtehuset :-) Nej då!



Ja du vet nog mer än jag vad du pratar om när det kommer till kejsarsnitt men jag tycker ändå det verkar vara fantastisk lösning. Haha :-)



Ta hand om dig och la familia! Vi hörs!

2009-11-27 @ 23:54:55
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon

Du har alltid lika mysiga inlägg, fulla av kärlak. Man blir varm i hela kroppen...

Nu är det dax att köra till jobb...blir förhoppningsvis bara en kort dag. Ska försöka få in vikarie för mig halva dagen. Är genomförkyld och har feber. Men det känns inte bra att ringa och sjuka sig på en lördagmorgon.



Ha en härlig lördag

(vilket underbart gulligt tomtehus i det förra inlägget)

2009-11-28 @ 06:03:08
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh, attsiken att du inte lämnade min burk där också ;-) skratt Skorpor är ju sååå gott! Och shopping och paket, inte illa vilken toppen dag! Blir kul att se vad som var i paketet och vad du shoppat... Kram

2009-11-28 @ 11:21:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tjingeling och ett stort tack själv, fasiken så tiden rusade på, kunde väl aldrig tro att kl var 12.00... :-) Trevligt var det! Har just druckit glögg igen i ett försök att få upp värmen efter en tur på byn, var kallt faktiskt. Det enda vi kom hem med var en kärve, tycker allt det var liiite dåligt utbud, men trevligt att traska omkring. Nu ska vi mysa lite, svea gör en tidig kväll, är nog inte 100%, så jag får nog vabba i morgon. Bättre att hon får bli gelt frisk så det inte tar om... Stor kram!

2009-11-29 @ 18:44:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0