9 månader!

Har ju glömt bort att uppmärksamma mitt minsta hjärtegull på hans 9 månaders dag!
I lördags blev han HELA 9 MÅNADER!!!



Här har momma stoppat han i en Rusta kasse!

Nu börjar han som smått krypa på "riktigt" I vanliga fall så hasar han sig framåt som en krigsskadad soldat!
Men mer och mer så kryper han på alla fyra!
Gör smack ljud och härmar efter en.
Han får oss att skratta många gånger om dagen!

Förut gick nattningen hur bra som helst!
Va bara att lägga ner han i sin säng så somnade han själv.
Nu blir han sååå ledsen då man lämnar han!
Hjärtskärande! Det är väl en fas han hamnat i kanske?

Ikväll är det tupperware party hos mig!
Veronica ska komma och visa en massa roligt =)
Måste upp på byn och handla något tilltugg att bjuda gästerna på!



Foto: tupperware

Denna köksvåg skulle jag vilja ha! Då min är totalt värdelös!
Ja det finns ju hur mycket som helst jag skulle vilja köpa!
Älskar tupperware produkter!

Ps. Glöm inte bort våran fina tävling som vi har på MaNi bloggen.Ds

Kommentarer
Postat av: momma

Pussa hjärtegullet från momma puss puss

2009-11-02 @ 13:34:52
Postat av: Jenni

Åh just det ja...hade ju glömt bort Tupperwarepartyt ikväll, tyvärr kommer jag nog inte. Men tack för inbjudan :-)



Ni ser ut att ha haft en mysig Halloween, roligt att samlas och göra något tillsammans!



Och vad stor Sam håller på att bli, krypa fram...han är då tidigare än mina barn iaf :-)



kram kram



2009-11-02 @ 14:10:40
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, han måste väl tagit av sej kallingarna efteråt. Annars skulle det ju varit blött i bilen oxå :p Och jag tycker det såg torrt ut. Men man vet aldrig med den filluren.



Å så STOR SAMURAJEN där! <3



Jajamen! Ses snart vännen!

Kramar

2009-11-02 @ 14:33:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therése

Han är verkligen jättesöt på den bilden, lille Sam ;-)



Vet att Hugo också började krångla med läggningen vid den åldern, så vi började läsa en kort saga, även att han kanske inte lyssnade så koncentrerat.

(Han låg i spjälsängen, och vi satt bredvid)

Men det var precis som han varvade ner och kom till ro...då funkade läggningen lite bättre!



Ha det så mysigt ikväll på ditt tupperware party, synd att du bor så attans långt ifrån, för det hade varit kul att komma å handla lite plastsaker ;-)

KRAM PÅ DIG!!

2009-11-02 @ 14:40:40
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltid lika söt lilla Sam, och nu lär det gå undan då han kommit på hur man kryper ;-)



och nattningen brukar väl gå sådär fram och tillbaks, precis när en rutin börjat funka så måste man börja om på nåt annat sätt.



Kul med tupperware party, himla längesen jag var på nåt. Får väl hoppas att man kanske blir inbjuden till nåt nångång :-)



Kram

2009-11-02 @ 21:24:56
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo Sussie blev mäkta glad över gosakerna. ;) haha



Haha stor killen, fast liten ändå om man ryms i en påse. ;) Undra om du blev mycket fattigare av partyt? De kostar lite att ligga på topp i köket med tupperware. Men som du säger så är det riktigt bra grejer. :)

2009-11-02 @ 21:47:14
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej på dig :-) Vid 9 månaders ålder genomgår de någon slags fas när de dels kan bli lite "främlingsrädda" och dels få lite separationsångest, så du har nog rätt i att det är en fas. Har märkt att de där faserna går som en röd tråd genom uppväxten hos Olivia. För cirka ett halvår sedan hade hon väldigt svårt att komma till ro coh somna, kom upp flera gånger och var hungrig och kissnödig och allt möjligt och nu är det inga problem alls :-) Men det är ju en del av deras utveckling, att de ska gå igenom de där faserna.



Vilken mysig halloween-helg ni verkar ha haft!! Vi hade det också en fin helg :-)



Kram o godnatt!

2009-11-02 @ 22:13:39
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket jag ansträngde mig järnet. ;) haha Fast faktiskt det var mycket piller med att klippa ut håret och fästa det på skallen.



Ja gud va trevligt med glöggkväll! Shitt va jag längtar! :) Klart karln ska vara hemma! hahaha ;)



Ha en underbar dag!

2009-11-03 @ 08:48:36
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Miljoners tack för igår, men attans så sugen jag är på blomkål nu för tiden asg Ditt fel ;-) Kram!

2009-11-03 @ 11:06:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har också problem med nattningen just nu:( Vi kunde också bara lägga ner Adrian i vaggan så sov han på tre röda.. Nu skriker han och vrålar hysteriskt.. Jag tar upp han i famnen, lägger ner honom när han somnat, han vaknar efter några sekunder och skriker hysteriskt.. Proceduren kan hålla på hur länge som helst.. Vette tusan vad som hänt.

2009-11-05 @ 09:22:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0