Regnet det bara öser ner!

Här regnar det för fullt!
Vi blev skapligt blöta på våran promenad!
Tur att Sam ligger nerbäddad och skyddad iaf!
Men enligt smhi ska det bli fint till helgen så det håller vi tummarna på!

Nu ska jag strax klä på Sam och bege oss till läkaren!
Middagen intas hos mor och far på storgatan! Ugnstekt falukorv står på menyn!
Skulle tro att vi blir kvar där en stund!
Sam är ju mommas lilla kille ♥

Fanns inget varmvatten då jag skulle duscha så nu kan man ju säga att man fick en kall dusch, haha!
Låg humor!



I matstolen trivs Sam bra! Han har koll på va morsan gör då han sitter där!
För nyfiken är han =)

Inte gladförsäkringsakassan denna månad heller! Grrr och morr!!!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag kan tro att du inte var torr när promenaden var avklarad, du såg inte direkt torr ut när vinkades och då hade ni ju ändå en bit kvar! Men va tusan, det är faktiskt som de säger - finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. Men det är helt klart roligare att promenera i sommarsolen än surregn!



Skönt att du får mat hos mor. Jag ska ta och luska ut vad vi ska äta på 40 idag så ska jag knata iväg o handla. Men vad tusan ska man göra...



Ja, det är så jävla dumt att snusa. Men ack så svårt att sluta. Vet inte direkt om plåster och tabletter och tuggummi fungerar så det känns inte ens värt. Ska man sluta är det nog bara att sluta. Jag har misslyckats förr men denna gången VILL jag sluta. Så jag hoppas på mig själv. I annat fall är det bara att gilla läget. Jag orkar inte tänka så mycket på det.



Nej, nu är det dags att slå upp lite matförslag på nätet här. :-)

2009-05-26 @ 15:04:19
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Grattis till veckans blogg!!!

Flåt de har varit mkt nu, sjuka och pluggande...

Nu e jag på väg tillbaka igen.

JAAA!! Ikväll ska jag inte missa Christine! Tack för att du påminde mig vännen!

Massa kramar

2009-05-26 @ 19:27:41
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: anna

här är det så tryckande hett och kvat att huvet känns som det ska sprängas, jag vet att regnet kommer snart, om inte annat så hoppas jag det!

2009-05-26 @ 22:05:05
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Malin

Ja, jag är så glad över att han är hemma igen! =) Men nu är det Asterix som jag får ojja mej över istället! och det är så synd om honom nu =( men får hoppas att dte går bra och 10 dagar går nog rätt så fort ändå! Får vi hoppas!

Ja det är så synd att du inte kan följa mej imorrn =( hade verkligen sett fram emot det!



Å inte hann jag höra hur det gick med Sam hos doktorn heller! Men det får vi ta imorrn vännen! Måste få höra från dej!



Massor med kramar till er vännen min! <3



Och vad roligt att du blivit veckans blogg hos Carola! =) Å så fint och gulligt skrivet av henne till dej vännen! =)

2009-05-26 @ 22:08:48
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Här har precis varit värsta åskvädert. Hoppas inte det är så imorgon när vi ska flyga.

Skönt med middag borta och slippa laga själv.



Har sprungit runt som en yr höna och letat grejer och packat. Som tur är har vi imorgon på oss också, vi åker inte hemifrån föränn 18.00. Flyget går 22.50 från Kastrup.

Så fint han sitter i sin stol...den lilla gullungen :)

Tittar in en stund imorgon också ;)

Sov gott...

2009-05-26 @ 22:17:38
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej på dig! Jodå allt är bra med mig och min lilla familj :-) Har haft en del att göra så jag har verkligen "försakat" mina bloggrundor de senaste dagarna, men ska bättra mig hi hi



Såg på vädret att ni ska få riktigt varmt fram emot söndag - det var 26-27 på kartan över Dorotea-området!! Så gillar du värme har du något att se fram emot :-)



Kramelikram

2009-05-26 @ 23:30:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh, han är ju så söt lille killen!

Visst är det smidigt att kunna sätta dom i barnstolen en stund när man fixar (och han kan roa sig med att titta på en mamma som flyger fram å tillbaka) :-)

Lite värre med min lille 2 åring här hemma, han är både högt och lågt!



Ska försöka krypa i säng nu...dödstrött!!

Kram Therése

2009-05-27 @ 00:05:17
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: freja

lite av en chock, ja! :) men allt gick ju bra. jo, vi drar på torsdag morgon och blir borta i 2 veckor. gah. hur underbart som helst!

2009-05-27 @ 00:13:01
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: freja

engla och vega är sååååå söta när vega var nyfödd men nu märker man att dom båda börjat tävla lite om uppmärksamhet osv osv.. men men. jag tror det blir bättre när dom rä 2 år och 5 år.. eller 3 och 6? just nu är det så långt mellan dom på nått sätt?

2009-05-27 @ 00:27:14
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Det var grymt gott med grillat, jag hade gjort en egen marinad som köttet legat i över två dygn, det bara smälte i munnen och så potatisgratäng till - men det var nog svart nyckelhål på den måltiden.. ler Antar att bästa mamma bjöd er på go maten också :-9 Flörresten, jag la solmössan i vår brevlåda, så är du ute å går idag kan du hämta upp den å se om det är något Sam vill ha :-9 Var stl 40, men en rätt stor sådan.... KRAM!!!

2009-05-27 @ 07:46:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken underbar känsla att få upp sidan och möras av underbara Sam.. man blir ju så glad av att se honom..



Usch stressad är man nu, känns inte som jag har tid att blogga men jag får deal upp och titta in i små omgångar.. =)



Hoppades att lunchen smakade bra.. låter så härligt allt du beskriver.. ta vara på mamma ledigheten för tiden är underbar..



Kramar om

2009-05-27 @ 08:39:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therése

Sv: Jag jobbar som personlig assistent åt en 23-årig tjej, därav de långa arbetspassen!



Fördelen är ju att man får lite ledigt mellan passen MEN den stora nackdelen är att man måste va ifrån sin lille gubbe i 2 dagar, eftersom han sover när jag kommer hem...de två stora barnen är ju som tur är vakna en stund till!



(Fast jag har även pass som är mellan 07:00-10:00 och 15:00-21:00 och dom är ju lite skönare!) :-)



Hoppas du får en härlig dag ;-)

Kram Therése

2009-05-27 @ 10:58:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0