Ostabilt väder!

Det är ostabilt väder idag så vi blev hemma. Inte så kul att va i stugan om det är regnigt! Nog för att vi ska ju bara städa men iaf! Å sitta med Sam i båten då det regnar känns inte så lockande!
Så vi inväntar och ser va det blir för väder imorron istället!

Jag tog en promenad utan barnvagnen imorse och när jag kom hem igen så hade älsklingen börjat städa ur vårt stora förråd/garderob rum. Bra intiativ!
Nu ser det mycket bättre ut därinne! Me like!

Ska ta en dusch och sen dammsuga. Börjar känna att min energi börjar komma tillbaka =) har varit så slö i snart två veckor =(

Igår när Mikael kom hem så hade han köpt en torkvinda åt mig <3
Så nu är det uppsatt utanför våran lägenhet!
Så fort vädret tillåter så ska jag premiär hänga kläder på den =)



Lite morgonmys =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Tack. JO hon e mkt piggare nu. Skönt. Undrar bara va de va inatt. hmm. skumt

Skönt att få promenera lite ju.

Vilka underbara bilder på grabbarna! Mys!!



Synd ni inte kan åka iväg till stugan , men förstår vad du menar.

kramar

2009-05-21 @ 13:38:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sara

Trist att vädert blev som det blev. Håller tumamrna för lite sol imorgon.

Ja, det är konstigt med bloggandet. Tänker ofta på dig och alla andra fina bloggvänner där ute. Så lite man egentligen vet om varann, men ändå så mycket. Det är en konstig känsla...



Blir svårt att hålla sig från datorn på semestern. Men jag har lovat släktingar och vänner här hemma att uppdatera lite på bloggen under semestern. Försöka lägga upp lite bilder på alla äventyr vi ska ut på.

Det kostar 20 kronor/timme för internet café. Så det är inte så dyrt.

Ha en fortsatt bra dag, kram

2009-05-21 @ 14:19:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja vilket skitväder vi fick :-( Magnus skulle ta ner stubben från björken, men det blev fiket med grannarna istället. Nu sover både luran, magnus å vovvarna... Så jag tassar på tå här hemma. Tänkte börja flytta möbler men får vänta tills de vaknat. Perfekt ursäkt för lite dator tid ;-) KRAM!



Å som vanligt dunderfina kort på dina killar :-)

2009-05-21 @ 14:24:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild från min senaste plåtning. kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-05-21 @ 14:26:37
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja, jag har samma bekymmer, vad tusan ska man äta. Läste hos Petra att det vankades tacos där å det är ju aldrig fel... men känns drygt att ta sig på affären i detta regn...



Bara att du tittar förbi när det slutar regna i dag eller senare i helgen, är ju ingen panik :-)



Kram kram

2009-05-21 @ 14:36:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad fina dom är dina små killar. :) Här lyser då solen äntligen. På morgonkvisten var det jätte grått. kram

2009-05-21 @ 16:17:25
Postat av: sara

Smågodis är farligt gott ;)

Har precis tryckt i mig smulpaj med rabarber. Gott!!

Har även fått mysa med min lilla brorsdotter Isabell. Nu mullrar åska för fullt här igen och regnet öser ner. Men innan det har det varit jättefint väder. Skönt att det bara regnar på kvällarna och nätterna :)

Natti Natti

2009-05-21 @ 20:42:41
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vendela

Åååå vad fina o söta pojkar du har :-))



Roligt att du börjat fått energi igen, känner också att jag är lite piggare nu och får mer gjort :-)



Kram kram

2009-05-21 @ 21:20:23
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: carola

nämen vilka underbara killar....

så fint kortet på dom tillsammans...syskonkärlek..



Energi..skicka hit:)

Nu vaknar lisa hör jag..ska sova för natten nu trodde jag..



Hoppas det är bra med er alla..

kramar i massa

2009-05-21 @ 22:43:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vännen, jag har suttit med min gammla tele och kikat på massa gammla filmer. Fy fanken vad mycket roligt vi gjort. Shit så jag saknar dig extra mycket nu. Ska kolla om jag kan lyckas lägga upp något på bloggen men måste hitta kabeln först. kram

2009-05-21 @ 23:21:16
Postat av: Sanna

Åhh vilka bilder syskon kärlek strålar det om dem.. Man blir ju rörd av att se dinna bilder...



Vad skönt att du känner att energin är på väg, men det är ju faktiskt inte konstigt heller Nina.. du har ju fått barn.. jag var trött de första två åren =)



Kramar om

2009-05-21 @ 23:36:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon vännen :)

Hoppas det blir en tur med båten för er idag. Här är det verkligen skitväder. Men nu har jag ingen ursäkt för att låta bli att städa och fixa bröllopskorten. SÅ idag blir det en innedag. En och annan runda med Hubbe blir det väl också :)

Kramis...

2009-05-22 @ 08:59:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: fresh&clean

Hej!



Jag har precis startat en blogg med ett nytt koncept. Jag publicerar bara andras inlägg! poängen är att man ska kunna hitta nya roliga bloggar utan att leta ihjäl sig. De listor med bloggar som finns idag är bara topplistor, jag vill få fram alla andra bloggar! Men för att få igång bloggen så att konceptet fungerar måste jag sprida mitt budskap (det är det jag gör nu). Under fresh&cleans rubrik på bloggen så finns det en kort förklaring till hur man gör för att publisera ett inlägg av sin egen blogg. Titta gärna in! Ju fler desto roligare... kram!

2009-05-22 @ 09:05:09
URL: http://freshandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0