God morgon!

Vi är då duktiga på att ta sovmorgon, jag & Sam.
Men det gäller att passa på, vem vet hur länge han tänker va morgontrött! Rätt va det är så ändras rutinerna och att han vill kliva upp kl 6!

Nu vankas det snart en promenad! Får se om Sam´s kära mormor hakar på =)

KL 15.15 har vi tid hos en läkare. Sam är ju platt på vänster sida på bak huvudet så det skulle kollas upp. Men troligtvis går det till av sig självt =) Vi hoppas då på det!
Om man har tur så kanske man även får sig middag idag hos mamma ;-)
Roligare med middags sällskap. Missköter maten då det bara är jag och Sam hemma!
Men imorron så kommer älsklingen hem igen! Som vi längtar =)



Å förresten, jag har ju blivit veckans blogg hos Carola
Hon har skrivit så fint om oss oxå =)

Bättre sent än aldrig..Idag fick maken den stooooor äran att dra vinnaren av veckans blogg..Blev en av mina egna favorit bloggar faktiskt, borde kanske haft bevis på att han drog:)..Grattis säger vi till



Jag hamnade hos Nina av en slump men föll pladask för hennes goa grabbar och framför alla för Lille Sams kaluffs:).
Gör nu som jag gör dagligen, kika in till en underbar go tjej och hennes familj.

Tack för alla fina ord Carola! ♥


Nej, nu måste man slänga in sig en försenad frukost och klä på Sam! Ingen sommarvärme i dag heller å små mulet är det! Men snart kommer nog solen även till oss =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha snor folk klädnypor?! Nu jämarns får jag lurpassa å skicka dobby på dem om de kommer på socken vägen! Å klart melle har det bra, han får ju dubbel kärlek - kan inte bli bättre :-) ler Hoppas du å lill parveln får en fin dag, massa kramar!

2009-05-26 @ 11:43:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: emily

Grattis till veckans blogg! Det tycker jag du förtjänar!



Och vad beträffar sovmornarna ska du uppskatta dem DJUPT, hihi. engla vaknar så tidigt av att solen går upp och det blir ljust i rummet.. suck!

2009-05-26 @ 11:51:21
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 11:55:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tomas

Ja det är ju ett evigt beroende det här med bloggar o tjaffs. Tänk att jag föll jag också. Tyypiskt. Men jag ska snart sluta med nikotin så det är väl tur jag har en blogg, bra att ha ett substitut. Hojhoj, vad många inlägg jag kommer göra då?! ;-)

Tur Sam finner nöje i det så du slipper en arg bebbe. Eller barn, snart är han ingen bebbe längre! (jag säger det även om mammor har en tendens att vilja förneka att de växer) ;-)



Ha en fin dag o hoppas det går bra hos farbror doktorn o att mammsen bjuder dig på något gott. Jag tänkte ta en heldag med mormor o morfar.

2009-05-26 @ 12:01:40
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; åh vad härligt det låter du :D

2009-05-26 @ 12:09:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emma M

Skönt med sovmorgon, jag vaknade halv elva idag... Nu vräker regnet ner. Så det är bra väder då man ligger sjuk. ;) Ni kanske aldrig hann ut på eran promenad, isåfall är ni nog riktigt blöta nu. :)Kram

2009-05-26 @ 12:26:13
Postat av: Therese - Lurans blogg

VA?! Här i v-mina har inte en droppe falligt - lustigt! Men då antar jag att jag inte behöver vattna min pallkrage idag ler Me ndu är duktig som tar dig ut trots väderet guldstjärna till dig Kram!

2009-05-26 @ 13:06:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: mia

Sött foto på höger sida =) Familjefotot!

2009-05-26 @ 13:52:25
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: carola

hade kunnat skrivit så mycket mer:)



Idag sov lisa så länge att maken fick hämta barnen och skjutsa till dagis:)

Vi har varit på mammagrupp idag, Lisa är den ends som surrar och surrar..gobit..

Efter det har vi legat och myst, pratat och fnittrat som bara tjejer kan...



Kram på er

2009-05-26 @ 14:25:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej hej! Tänkte bara tala om att Enzo också varit jättesned i huvudet fast på honom var det höger sida. Nu har det nästan gått tillbaka utan att vi behövt göra något åt det. Visst är han fortfarande lite sned om man verkligen tittar efter det, men inget man lägger märke till. De på BVC har då aldrig sagt något om det och inte läkaren heller när vi var på 6månaderskollen.



Det började rätta till sig när han sov mindre och var uppe mer. Nu ligger han ju aldrig på rygg på dagarna t.ex. så det är väl därför det blivit bättre:)



Jag har också, precis som du, varit orolig över det, men alla jag pratat med har sagt att det går till sig. Får hoppas på att det sista försvinner också, annars lär väl vi också måsta kontakta läkare:) Vet du förresten vad de gör åt det?



Kram /Nadja

2009-05-28 @ 11:11:54
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0