Strömsunds besök!

Ja idag då mamma slutade jobba så drog vi iväg till strömsund =)


Foto:privat

Lilla Sam är påklädd och redo för dagens bravader!


Foto: Privat

Vi drog på dollar först! Å Sam han bara soooov!

Sen kollade vi läget i massa andra affärer!
Så nu ska jag visa lite av vad som blev inhandlat idag!

                                                            

                

Saker till Sam´s rum som för tillfället ser ut som ett bombnedslag! Längtar tills ja kan fixa iordning det!

                                            
                                                             

Lite saker till köket! Köpte ett nytt bestick ställ oxå! Men det ides jag inte knäppa kort på =p Hittde ju iaf ett kakfat och det va ju det jag va ute efter!

                                                                         

Kuddarna är ett kap! Endast 20 kr för innerkudde och överdrag! Otroligt!

                       

Blev ju kär i dessa ko muffins =) Dom ska få bli ögongodis i mitt badrum!

                
                                 

Hittade ur gulliga byxor med matchande body till Sam på Helens kläder. Och även 2 söta pyjamasar!

                        
                         Foton: privata

Har även köpt dessa från H&M till min lilla guldklimp!

Nej nu måste jag koncentrera mig på Desperata husfruar som äntligen börjat igen. Och sen äre ju även säsongsstart för Christine. Hon är ju hel härlig den bruden!

Vi "syns" igen imorron!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo vi tänkte det:)

Jo jag ska jobba kvar här, och sen tror jag att jag ska börja plugga till hösten :)

Allt bra med er?

2009-03-03 @ 22:17:03
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hihi, nu jäklar blev det fart på folket ;-)

Vaniljbullar tycker jag hemskt mycket om men är skitdålig på baka dessa. Har du nåt superrecept? Mina brukar aldrig smaka just nån vanilj. Skittråkigt! Har du något dunderrecept så dela gärna med dig så ska jag baka! :-)

Visade kusinbarnet ikväll för moster och kusinerna och alla tyckte han var hemskt fin. Hugo pratade mest om Melvin som han minsann hade lekt med :-) "Jag känner igen han för vi lekte på snöhögen hos mormor" :-)



Nåväl,tack för förslag, kom som sagt gärna med ett tips eller recept eller vad som för vaniljbullar är ju sååå gott :-)

2009-03-03 @ 22:23:38
URL: http://toomaas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så mycket fina å roliga grejer du köpt !!

2009-03-03 @ 23:05:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Just nu lutar det åt språklärare, på högstadie eller gymnasienivå, men jag vet inte ännu, men något med språk ska jag läsa iallafall.

Ja gud ja, jag kan tänka mig det. Ja huvva, tiden går verkligen för fort, man får ju ångest över hur fort det går.

2009-03-03 @ 23:14:52
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi ser att ett likadant hjärtfat som jag köpte för någon vecka sedan även fick följa med dig hem :-) Blir sååååå mycket roligare att bulla upp om man även har ett snyggt fat, då kanske gästerna har översikt med att bullarna är en aningens torra fniss Måste ha missat badbomberna jag, men dem kanske du inte köpte på dollars?



Ses senare idag!

2009-03-04 @ 08:07:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sanna

Men vilken shopping du gjort.. Så söta grejor...

Jätte fina grejor... Nu ska jag läsa för min lilla sjuka son, får hoppas att han blir frisk snart...



Kramar om dig vännen...

2009-03-05 @ 20:04:04
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0