Söndag 1/3-09

Då va det mars! Å jag som tyckte vi nyss fira nyår! Vart tar tiden vägen??

Igår kväll så fick Melvin bada badtunna med grabbarna! Det va populärt!
Och idag fick han åka en skoter tur med både Olov och Tobbe. Melvin diggar ju det här med skoteråkning!

Och om nån timme ska Melvin få åka upp till Borgafjäll med morfar. Han ska nämligen fara till sin pappa och ha sportlov där!

Jag, Sam,mamma och Mikael blir kvar i stugan tills imorron. För M jobbar ju bara någon km härifrån och mamma jobbar kväll imorron så vi fick en bonus natt! =)

Denna morgon har bestått av vasaloppet. Det är en tradition att vara här uppe då det är vasaloppet. Till 90% har vi då varit uppe här just då det är vasan! När vi va små satt vi och tittade med farmor och farfar!

Igår knäppte vi ett familjekort som ska in till tidningen!



Min älskade familj ♥



Min stora pojke =)



Och såklart ett kort på lilla skrotis oxå =)

Det snöar för fullt här idag så vi är bara inne. Funderar på ett snöig promenad men det är bara på funderarstadiet fortfarande =p Känns inte så lockande att gå ut faktiskt.

Å middag hos farmor och farfar blire idag!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, att han hamnade i Borga i helgen :) Så du har oxå varit uppe du oxå, vad häräligt! Ni verkar ju ha haft en superhelg :)Och vilka fina bilder på Sam, han är så otroligt sööt!



Men nu var denna helg över. Jobb och slit i morgon. Nu väntar jag bara på att en trött Jonah ska komma hem :P



Ha det bra!

Kram

2009-03-01 @ 14:18:48
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fint kort på hela familjen, det blir kanonbra till tidningen.

En helhelg i stugan var väl inte så dumt? Vädret kanske inte är det bästa men ni får vara inne och rå om varandra ist. Må så gott Nina. Kram

2009-03-01 @ 14:46:37
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Sanna

Åhh vilket fint kort på er lilla familj... Nina du ser ju så lycklig ut =) Det gör mig så glad att se..



Ni är då för underbara alla som som bor där uppe...

Kanske ska lämna Sundsvall och bege mig upp där ni bor...



Tack för ditt stöd vännen..



Kramar om

2009-03-01 @ 19:25:39
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jättefint kort på eran familj. Hoppas ni får en mysig kväll i stugan. Ha en underbar kväll. Kram

2009-03-01 @ 22:53:45
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0