Skrotis <3

Ja idag äre onsdag och det är vägar dagen för Sam!
Å nu väger skrotis 4490 gr och är 52,5 cm lång!
Det går sakta men säkert uppåt!



Min stora kille som snart är 1,5 månader!
Har varit och skrivit på ansökan om dagisplats idag!
Känns ju hemskt att man måste göra det redan nu!
Och jag SKA ha han på nyckelpigan! Så det så!

Igår köpte jag startkort tll lördagens fisketävling!
Vill vinna tv:n!!!
Hoppas det blir bra väder på lördag oxå!
Varm choklad och varmisar och trevligt sällskap skulle ju inte sitta fel =)





Kommentarer
Postat av: momma

Du har blivit stora killen nu då, synd att tiden går så fort. Momma kommer ikväll efter att jag har jobbat för att gosa lite med dig. Puss

2009-03-11 @ 15:01:05
Postat av: Evelina

vilken söt liten kille!! :) Nog smart av dig att fixa dagisplats redan nu, det brukar ju vara såna köer! ha en bra kväll!

2009-03-11 @ 20:04:42
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0