Shopping dag med mamma!

Har haft en kanon dag med min älskade mamma
Först tog vi en promenad ilag!  Sen efter en dusch och lite mat i magen så begav vi oss iväg på shopping rundan =)
Stackars min plånbok  ;-)

Har hittat lite saker åt Melvin som han ska få i sitt påsk paket!
Köpt saker till köket som ska fram då jag vårstädat och bytt gardiner så bilder av det får ni se då det är gjort!
Har även köpt lite saker till ett litet pyssel projekt!
OM
det blir bra så ska ni få se kort på det oxå!
Fick jätte god mat av mamma och pappa!
Sen kom pappa med uppskuren, färsk ananas till mig och mamma! Mums!




Har ju även hämtat upp mina bräder som Therese gjort!
Är mycket nöjd! Hon kan sin  sak den där tjejen!



Denna passar utmärkt i mitt hem för mitt minne är lika med noll just nu!



Denna ska få pryda vårt kök i sallsjön! Vi har ju ingen ugn där men chokladbollar kan man ju tillaga där iaf!
Å mumsiga är dom!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar dag ni verkar ha haft. O ananas som e så gott!!



Så snygga brädor!! Ja hon kan verkligen sin sak.

Perfekt att ha den i stugan ju.



Spännande vad du ska pyssla men. Nyfiken nu ju

Kram kram

2009-03-31 @ 21:28:22
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Nyfiken på ditt pyssel som bara den, å tack för snälla ord! Kram kram

2009-03-31 @ 21:57:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken härlig dag du haft vännen... Shopping med mamma är aldrig fel.. Det ska bli spännade att se vad du har shoppat sedan.. Hoppas du blir nöjd, så vi får se då..



Brädorna är så fina, den med kom ihå skulle jag behöva som inte kommer ihåg vad jag heter ens...



Kramar om dig

2009-03-31 @ 21:59:03
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahah jadu, Benny är även han lite skeptisk till bloggfenomenet. Men det är klart vem är inte det ibland? ;) Dock tycker jag att mina eehhh.. fyra månader med blogg har varit bra och nästan enbart positiva.



Det här med att läsa bloggar så kan jag hålla med om att det är en stor del nyfikenhet som spelar in men å andra sidan är det ju inte så man "stoppar näsan i blöt" eftersom det är offentliga saker som är tänkt för andra att läsa. Typ mig. ;)



Ja det är det bästa med bloggar - all inspiration man får!



Sov gott!

2009-03-31 @ 22:04:46
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härlig dag !!

Å dessa brädor e så fina !!

2009-04-01 @ 06:13:50
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0