Lilla Tilly!

Igår så for jag ,Sam och LM till Tilly och de nyblivna stolta föräldrarna!
OJ så liten och näpen hon är!
Tydligen är hon en kopia av sin mor då hon va liten!
Men det som va mest fascinerande med denna lilla dam va hennes hår!!
Hon har alltså slingor i hela håret!
Har aldrig sett något liknande! Så coolt alltså!


Foto:privat

Slingorna syns tyvärr inte på bilden!
Å kanske att man får träffa henne även idag en sväng =)


Igår kväll kom min kära mor och höll oss lite sällskap.
Jag är verkligen en sällskaps människa! Vill helst inte va ensam om kvällarna.

Vi tog och gjorde en liten beställning ur Ellos!
Nya gardiner till köket är ett måste!

       

Så i vår kommer dessa färger finnas i mitt kök, vitt, rosa och grönt!


Idag gott folk kommer bli en MYCKET rolig dag!
Johanna och Max är hemma, Chatta och Axel likaså! Becca tar med sig Hampus och kommer hit från Åsele, LM kommer med Sigge, jag har lilla Sam, Linda och Tilly kommer förhoppningsvis en sväng!
Alla ska vi äta middag och ha det mysigt hos Eva och Agnes!

Shit så kul! Bara Vickan som saknas!
Det ska bli kul att få träffa alla barnen! Full fart kommer det bli.

Får se hur samarbetsvilliga brudarna är, förhoppningsvis kommer det kort från tillställningen!

Kommentarer
Postat av: Bus

Hej vännen, nu har jag varit upp på byn och sänt iväg ditt lilla paket. Spännande va? Må så gott och ha en bra dag. Kram kram

2009-03-10 @ 11:10:52
URL: http://ulriksfors.blogspot.con
Postat av: Kia

Vad roligt att träffas alla tjejerna med barnen! Hoppas att ni får en trevlig dag/kväll! Kram

2009-03-10 @ 11:20:28
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Klart du kan hitta positiva saker - du är ju jätte fin!!!



Så söt Tilly är :-) Och du, de rosa brurkarna har jag med ;-) De är dock mer gammelrosa än de är på bilden, men det tycker jag är bra, mycket finare i verkligheten om du frågar mig :-) Har varit på blomster å shoppat lite rosa blommor idag Hi, hi!



Ha det nu riktigt skoj med tjejerna + barn!



Kram

2009-03-10 @ 13:19:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Men så söt hon var lilla Tilly! =) Dom kan känna sej stolta föräldrarna! Det har dom gjort bra! ;)

Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll ikväll, tillsammans med alla brudar och alla barn!

Kram kram

2009-03-10 @ 16:26:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men vilken sötnos! Och jättefint namn, fast de kanske jag skrev sist?



Jo jag tänkte lära av andra och har räknat på det. Den blir lite lite dyrare då jag betalat klart den men inte så farligt. Så är det ju som du säger det är ju tråkigt om den pajjar innan man betalat.

Därför köpte jag en försäkring också (japp - jag tog allt de la framför mig) men de var inte så farligt, 170kr i kvartalet och då får den gå sönder hur som helst. Med den vet jag iaf att jag betalar på en telefon som går ringa på i 2år. :)



Och ja, jag brukar vara ganska snäll med tfonerna. Dom lever urlänge, nästan så man blir förbannad. Näst sista tfon såg ut som stryk tillslut men jag tyckte inte jag kunde byta förrän den pajjade. Nu skiter jag i det och köper en ändå. ;)



Jag knäpper förpackningen!

2009-03-10 @ 16:45:11
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Förresten, hur bär du dig åt när du skriver på korten - vad har du för program?

2009-03-10 @ 18:34:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snygga saker du shoppat ifrån ellos !

2009-03-10 @ 20:32:50
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0