Full huggning...

Igår va jag och Sam väldigt upptagna =)
Hade en ypperligt trevlig lunchdate med en barndomskompis, Jenny persson och hennes tre söta söner, Mac, Sam och Leo! Mycket kul att träffas!
Barnen hade ju blivit så stora! Det går alldeles för långt mellan gångerna!

Sen tog vi en lång promenad med Victoria. Vi gick och gick och surra å surra! Alltså en jätte trevlig date igen =)
När vi gått klart så travade vi upp på nennaz och hälsade på Elin.  Där köpte jag två amningsvänliga tröjor =)
Dom hade fått in så mycket nytt och fint. Tur man ser ut som man gör för annars hade jag blitt ruinerad!

Middagen intogs på storgatan hos min kära mor och far! Mums!

Och bland det bästa av allt på hela dagen, pappa/min älskling kom hem ♥

Ska ta Sam och bege mig ut på en promenad innan man ska hem och städa lite!
Kul fredags nöje då =p

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Fånga! kastar in två lotter :-) Såg ut som en trevlig dag igår ;-) Härligt väder ute idag, passade på att gå skoterspår med Dobby nu när Svea är på dagis. Huvva, känns knepigt utan henne, kommer att bli tungt att börja jobba... Fast samtidigt skönt på ett sätt! :-) Hoppas ni får en bra dag å helg!



Kram kram

2009-03-06 @ 11:13:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej ! Allt bra ser jag . Lova att hälsa mamma och pappa från oss alla // Kram

2009-03-06 @ 11:44:22
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja du, får snart hålla fast magnus så han inte drar du vet tur i kärlek men inte i spel... men med tanke på att jag vunnit 4! tävlingar på en vecka så verkar jag ha tur i spel OCH kärlek får man hoppas ;-)



Skönt med luft, men som sagt trevligare med sällskap. Hoppas middagen går bra å att ni i lilla familjen får lite egentid sedan, för det BEHÖVER man när man som ni är ifrån varandra på veckan :-)



Kram kram

2009-03-06 @ 12:40:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0