En härlig start på dagen!

Imorse vaknade Sam halv sju! Å ville inte somna om. Det har aldrig hänt förr! Men efter lite om och men så klev vi upp klockan tio! Skööönt!

Vädret va inte det bästa på förmiddagen! Jag och Victoria skulle ut och gå men det kändes inte så lockande!
Men när jag stack ut näsan genom dörren så sprack det upp och solen sken på oss!
Underbart!
Vi gick i ca 90 min och det känns i min otränade kropp!
Tur V styr vagnen åt mig emellanåt =)
Sam sov så gott! Han fortsatte sova medans jag klädde av han alla ytterkläder!

Min lilla Skrotis!


Foto: privat

Idag äre torsdag igen! En av våra favorit dagar!
♥Sam´s pappa tillika min älskling kommer HEM! ♥
Wiiie!!!!

                                                                           
          
Då kan helgen börja!

Idag blire crepês i detta hushåll! Kanske inte så nyttigt men ack så gott =)

Nu en uppfriskande dusch!

                                                                          
 


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Var superhärligt på badet, lagomt varmt och lagomt mycket folk! :-) HÄRLIGT! Svea var lite avvaktande i början, men på slutet trodde damen hon kunde simma själv s Träffade din sötis där också, han är verkligen som en fisk i vattnet, å så är han så gullig, han kom genast fram å hejja :-) Svea tyckte det såg kul ut när han plaskade och lekte. Så nästa vecka ska du allt pallra dig dit tyckr jag!

Enda nackdelen med bad är att man blir sååååååå hungrig, jag å luris har just ätit massor med mackor så att inte magarna ska vara allt för tomma innan det är dax för middag.



Kram kram

2009-03-12 @ 15:31:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sanna

Men här tävlas det ser jag =) Vilken härlig promenad du fick..vad söt han är.. =) Låter härligt med creps..Det här kommer ju gå som hejsan som du har kommit igång med promenaderna... Nu ska jag fortsätta med bakningen..



Kramar om

2009-03-12 @ 17:48:30
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka underbara bilder på Sam. Såg ljuvligt ut! Ja böcker e underbart!! Skulle oxå vilja jobba på ett bibliotek. De e ngt speciellt med sådana.Skönt att få hem guben din ;)

Alridg fel. Ha en underbar helg nu!!

Stora kramar

2009-03-12 @ 19:01:34
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej!Det är Robin som fyller 12 fast på måndag, men vi ska fira honom på söndag...



De kakorna är helt underbara samt muffinsarna som jag laggt ut nu sist... kul att ha hemma och bjuda på..



Kram

2009-03-12 @ 19:39:13
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va han är söt lille Sam! Vad duktiga ni är som är ute och promenera så länge. Man får dåligt samvete själv juh. Hoppas att ni får en fin fin helg! Kramar!

2009-03-13 @ 09:13:59
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0