Sommar?

Inte alls =( Va äre för skit väder egentligen!!! Man blir förslöad. Ingen promenad har det blivit på en hel vecka! Sjukt illa mår man! Imorron måste jag ta mig ut! Har inte kunnat motstå sötsaker! Å jag som hade i stort sett slutat dricka coca cola har druckit hur mycket som helst av den varan sen i onsdags kväll. Dumma jag!
Detta suger!

Över till något mycket roligare!

Jo idag så kom ju min goa Melvin hem igen! Har längtat dunder mycket efter honom trots att jag träffat han en hel del under hans pappa veckor!
Men nu är han min och bara min ;-)
Och detta är dessutom hans vecka, på onsdag blir han 8 år, fsk klass-3:an ska till Junsele Djurpark på onsdag dag och på torsdag så är det skolavslutning = sommarlov på fredag! Vilken kanon vecka för han!



Lite kvälls mys innan Melvin skulle sova!

Eftermiddagen & kvällen har spenderats på sjögatan hos min underbara svägerska och vän Malin.
Då middagen skulle fixas snabbt så drog i på My Way och köpte mat. Till Melvin´s lycka!
Han blev även överlycklig då han upptäckte att jag hade guitar hero på min nya mobil, så han har spelat så mobilen börja på att ryka! Men nu efter två incidenter så är min mobil off limit!! Han får tusan icket röra den! Skrot unge!!
Men Malin hade ett sorts guitar hero spel på sin dator så där spenderade han en hel del tid.



Snacka om att barn är lättlärda! Dröjde inte länge förrän han fattat galoppet och lirade som bara den!

Nej nu har man varit uppe för länge igen!
Imorron ringer klockan kl 7, å då ska man upp med Melvin!
Hoppas det slutat regna då!
För ikväll har himlen varit öppen och det har öst ner regn!

Tur vi har det mysigt här inne!


Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att det måste vara skönt att ha båda grabbarna hemma nu ;-)



Ja, varför ska det va så svårt att va ifrån sötsaker!!

Tror jag är lite sockerberoende minsann!



Mina barn har skolavslutning på fredag.

Hoppas verkligen det är uppehåll då, för dom marscherar med trummor och flaggor från skolan till kyrkan, och det är ju inte så kul om det regnar!



Min 12 årige son är också lite speltokig här hemma!

Skulle nog sitta hela dagarna om han hade fått!

Nähä, bäst att försöka komma i säng, lilleman vaknar nog tidigt imorn :-)

Kram på dig!

2009-06-09 @ 00:28:24
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Här har vi i alla fall haft sol och klarblå himmel i dag men dock inte särskilt varmt ändå !!

2009-06-09 @ 01:26:02
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Bus

Sommar???

Igår snöade det lapphandskar från ovan, mysigt!!!

Jag tror dock att det blir varmt och skönt snart, det gäller ju att tänka positivt ;)

Vilken härlig vecka ni har framför er. Hoppas att din dag blir bra. Kram kram <3

2009-06-09 @ 08:43:28
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Jenni

Idag skiner solen! Nya tag ;-)



Men fy ett sånt väder vi haft, man har ju inte ork/lust med nånting när det är så grått och kallt ute.

Kan man verligen säga att det är sommar nu?!

´

Hoppas du får en bra dag!!!

2009-06-09 @ 08:58:56
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja nu kan dagen bara bli bättre :-) ler Hoppas du å dina underbara killar får en fin dag, solen lyser faktiskt här... KRAM!

2009-06-09 @ 10:45:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vannen...

Vad skont att du har bagge dina killar hemma igen.

Usch ja coca cola ar inte latt att sluta med. Dricker alldeles for mycket cola zero. Intalar mig att den ar battre an vanlig... men det ar den ju inte :)

Manga kramar

2009-06-09 @ 13:11:49
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad duktig du är som tar dig ut iaf, skulle ut på friskvård men vände nere i entren.... Och jag är så kär i dessa bokstäver måste nog köpa orden lycka... För itnehamnade bokstäverna i sovrummet som det var tänkt, nejdå blev lite styling i TV rummet istället :-) Varför är man inte miljonär?! Kram

2009-06-09 @ 13:16:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jo, ni får nog allt dras med ett inlägg från mitt kök - det var nämligen ett av dem som försvann igår ;-) Å fint vet jag inte, men ombyte förnöjer å huvudsaken är ju att man är nöjd själv. Hoppas regnet och åskan håller sig borta... KRAM!

2009-06-09 @ 13:44:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Slå inte så hårt på dig själv vännen.. man kan inte ändra allt på en gång. Jag tycker du är super duktig med promenaderna.. Det är det viktigaste, sedan får man ta en sak i taget..



Låter jätte roligt att han ska få åka till jönseledjurpark.. Robin ska åka till bodaborg i morgon med sn klass.Det är bra att de får ett bra avslut med skolan.



De är alltid lika fina på alla korten pojkarna dina..



Kramar om

2009-06-09 @ 15:54:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: idah

å vilken söt bild på pojkarna :)

2009-06-14 @ 21:54:35
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0