SOL!!!

Mår så himla bra nu när solen även har hittat till oss här uppe i norr!!
Ska hänga ut tvätten, underbart då man kan hänga den ute! Så idag ska jag passa på att tvätta upp allt som finns i tvättkorgen!

Ska ut och gå med mina goa pojkar! Blir lunch på OKQ8 idag =p
Ska köpa cirkus biljett till Melvin oxå!
Det är ju cirkus här ikväll!
Men jag kan inte följa han för det är för hög volym för Sam tycker jag!
Så han ska få gå med Ronja, Alex, Ingrid och Alice!
Sen ska han följa med Ronja, Alex och Ingrid till deras stuga i Brocksjön. Han ska sova där tills imorron!

                                                          

Jag och mamma ska till Strömsund så då hämtar jag upp han på vägen hem igen och skjutsar han till sin pappa! För nu är det ju pappa veckor framöver =(

Nej nu har man inte tid att sitta här och uggla!
Ha en underbar dag i solen gott folk!
 
                       
         


Och glöm inte bort att tävla om doftpåsarna ;-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas solen håller i sig i några dagar nu då iallafall :) Hoppas du får en trevlig dag i solen.

2009-06-22 @ 12:06:43
URL: http://prinsessansanna.blogg.se/
Postat av: angelica

ha en trevlig dag:)

kram

2009-06-22 @ 12:09:56
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Självklart är jag med och tävlar! Så nu hoppas jag att jag vinner oxå! ;)

Häng lite tvätt du, så ska jag vattna mina blommor, så dom inte dör där ute i värmen.

Sen åker jag nog till Bellvik en sväng. Va på apoteket för att se om halsbanden fanns inne, men det fanns dom ju inte. Får hem dom imorrn.



Åhhhh..., vad lycklig Melvin ska vara nu, när han ska få gå på cirkus med Ronja och sen oxå dessutom få följa med henne till Brocksjön för att sova över! ;) Dom små turtorduvorna!



Kram kram vännen! Sen hoppas jag att vi ses SNART!!!!

2009-06-22 @ 12:30:29
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja solen är för underbar! Kom just in efter en lunch med Elin, skönt att promenixa lite - och på tal om promenix, nu måste min midsomamrkula bort så hojta gärna till när du är ute å går om kvällarna så hakar jag mer än gärna på och surr lite (läs flåsar - min kondis är = 0) Ska följa ditt exempel och tvätta bort hela berget med tvätt som ligger i tvättstugan och börja städa där om min lilla svägerska tänker bo där senare i sommar... STOR kram (å tänka sig, Melle ska sova hos en tjej för första gången - hur ska detta sluta ler Kram igen!

2009-06-22 @ 14:08:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Va kul för Melvin!! Mysigt! De e sånt man minns sen man va barn .

Förstår att sömnen var sådär ha ha

Likadant när lillan sover hos mig. ben och armar överallt. aj aj aj... men värre med en 8åring ha ha



Massa kramar vännen min!

2009-06-22 @ 18:26:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen..

Ni verkar ha haft en riktigt skön midsommarhelg. Många fina kort har du tagit iallafall.

Härligt med sol och värme. Alexander har varit på friluftsbadet i Skurup med en kompis idag, så vi har också haft det varmt och skönt :)

Vad kul med cirkus, evigheter sen vi var på det.



Är på jobb nu, lugnt och skönt för tillfället. Så det blir en mjukstart nu efter 4 veckors ledighet :)

Sov gott och passa på och pussa extra mycket på Melvin imorgon...

2009-06-22 @ 22:10:32
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: sara

Hoppas ni haft en skön sommardag

Kramis :)

2009-06-23 @ 21:45:54
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0