Shopping och god mat!

Efter vi fikat igår morse så drog vi ut på stan för lite shopping!
Oj så tiden gick fort! PANG så va klockan 16!
Men det va trevligt att gå runt och kolla lite!
Men vädret va inte det bästa! F*n va det blåste! Trodde vi skulle blåsa bort!

Sam han låg i vagnen och hade det bra! Blev bara less en gång så då bar jag på han lite!
Duktig kille jag har!

Åt lunch på Starz, mycket gott! Tog en nacho tallrik! Mumma det!
Fortsatte våran runda på stan. Provade massa kläder men inget som satt bra =( Väldigt påfrestande för självförtroendet!
Så jag beslutade att inte prova nå fler klädesplagg! Jag och Shrek skulle passa bra ihop, två träsktroll =/
Jag känner mig väldigt malplacerad i en stad! Syns på långa vägar att man kommer från vischan!
Inte någon snygg jacka eller skor! Gick där i min gamla H&M jacka å gympaskor! Haha!!
Hoppas inte Angelica skämdes över mig ;-)



Blev examens skjorta åt Melvin, kläder åt Sam, massa roligt på Lagerhouse, ett besök på Mia´s (ett måste)
Å Kicks är ju en butik som ligger mig varmt om hjärtat =p
Skulle ju ha kunnat handla hur mycket som helst om inte plånboken sätter stopp!

Middagen åt vi på Eurasia!! Wiiie, så gott! Vi åt så vi höll på att spricka båda två!



Tack för en underbar dag och kväll Vännen ♥


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken bra dag ni hade, och jag är sjukt nyfiken på vad du shoppade på lagerhause - vill se!!! Kram

2009-06-05 @ 11:53:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som en kanon bra dag med en vän.. härligt att du hittade något att shoppa med också..



Kram

2009-06-05 @ 16:34:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therése

Vi som bor i city brukar INTE har påsar på huvudet, Nina!

Det är det första du måste lära dig...hi hi!



Åh, va mysigt ni verkar ha det, att bara få gå runt och strosa på stan och äta massa gott - härligt!

Kram på dig ;-)

2009-06-05 @ 21:55:06
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0