Kort.

I lördags kväll så satt jag i 2,5 timmar för att ladda upp kort till Fuji direkt. 100 kort blev det denna gång! Har egentligen fler kort att framkalla men det tog sån jäkla tid så jag gav upp!



Och idag så anlände alla kort! Snacka om snabb leverans =)
Så nu kan jag fortsätta med Sam´s fotoalbum. Har ju haft en paus i det arbetet då det tog slut på kort!

Å på tal om kort!
Igår så anlände det ett vykort från Thailand. Oj va det förgyllde den grå vardagen. Kände solens varma strålar ända hit! Det va goa Sara som skickat ett vykort till mig!



Tänk vilka underbara människor det finns i bloggvärlden!
Är så glad att jag startat denna blogg, för oj så många fina människor jag har fått i mitt liv genom den!

Och för ett tag sedan så fick jag ett kort på posten med lite godsaker i från Petra.
Hur gulligt va inte det??

Nej nu har lill chefen kommit hem. Så nu ska vi upp på ICA och köpa en godare matsäck åt han som han ska ha med sig till Junsele Djurpark imorron.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag fick oxå ett kort ifrån våran kära Sara hon är för go... Nu är man hem kommen ifrån skolan.. Nu är det lov.. så skönt och tack för dina ord..



Ja du korten vi har alla på datorn men jag saknar att ha det i albumet.. För det blir inte på samma sätt att titta på kort. Fast nu har sambon köpt en sladd så vi kan kolla på projektorn, men ändå inte samma..



Kramar om dig

2009-06-09 @ 15:49:37
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja visst blir man glad när man hittar kort från goa bloggvänner i lådan. Tänk att så lite kan betyda så MYCKET, bar vetskapen att någon tagit sig besväret att leta reda på adress, skriva och posta några rader värmer.



Och vilken kanonvecka för Melle, skulle lätt byta med honom ;-)



Kram!

2009-06-09 @ 17:57:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

så duktig du är..har knappt kort framkallad på twinsen jag, tar hundra år med min dator..



Ja, Sara förgyllde verkligen min vardag..Vilken tjej...

I morgon ska lisa mätas och vägas, alltid lika spännande tycker jag..

Massor av kramar

2009-06-09 @ 18:46:44
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad glad jag blev att se ett nytt ansikte inne hos mig:)

Du är mer än välkommen & jag blev extra glöad då vi kämpar om samma sak..å samma antal kilon också:))



Vad fint du har här, o vilka söta pojkar du har!

Vad mkt hår den minsta har:)

Hur gammal är han?

Har dina kilon kommit efter sista graviditeten?



GodNatt

2009-06-09 @ 21:30:00
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Marianne

Dom är verkligen snabba, något kort kan va dåligt men annars är de toppenbra!! Beställde igår, blev som vanligt massor med kort, de är ju så billigt... Men rätt jobbigt att göra något av dem sen. En gång blev det 600bilder, det gör jag inte om kan jag lova!

2009-06-10 @ 07:03:33
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0