Soligt idag igen!

Ska skynda mig att duscha och sen slänga i mig en frukost!
För jag ska låna mamma´s gård och försöka hinna sola lite. Dom har ett stort och bra parasoll så Sam ligger skyddad i skuggan. Så en timme eller två kanske man hinner pressa =p
Vill ju försöka få lite färg på mig iaf!

Sam har ju fått sig en pool oxå, så kanske den testas idag =)
Han tycker ju verkligen om att bada min lilla Samuraj!

Igår intogs middagen med min goa vän Malin! ♥
Vi har haft många trevliga dejter denna vecka, och jag känner på mig att dom inte är slut än =)
Vi såg film och åt vattenmelon! Vi har ju som blivit lite nyttigare nu på slutet!
Ingen coca cola =p
Bra det!!!

Mamma ska få äran att dra en vinnare ur min tävling idag! Så nu har ni bara cirkus 1,5 tim på er att tävla!

På återseende och ha nu underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas du får en fin dag i solen, och du, jag blir absolut inte gladare för att du eller någon annan är större... Så får du inte tänka!!! Lova?! Alla har SIN skönhet, och hur man än ser ut - kort, lång, smal, tjock, så har man nog alltid något man inte är nöjd med, små bröst, håriga ben, stor näsa, bristningar, liten rumpa osv osv. Näe, nu ska vi fokusera på vad som är vackert!!! Det är bergis många som är avis på din "hylla" ;-) Och du har alltid underbar hy - inga finnar så lång ögat når. Själv ska jag glädjas åt hm... ooops... nu blev det svårt... att jag INTE har mustach och faktist ser mina fötte ;-P Hi,hi! Å så får jag hoppas att din mamma drar "rätt" vinnare nu skrattar

2009-07-02 @ 10:25:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-02 @ 10:29:15
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Therése

Ja, passa på å njut av solen så mycket som möjligt, man vet ju inte hur länge man får ha den kvar ;-)

Själv ska jag iväg å jobba om en stund (journatt till 9 imorn bitti)

Och då....GÅR JAG PÅ SEMESTER!! :-)



Hann bara kika in lite snabbt till dig nu,

men såg att du beställt jättefina kläder till Melwin, dom blir han säkerligen nöjd med, killen!



Ha det så gott ute i solen nu, akta så du inte bränner dig bara ;-)

Kram Therése

2009-07-02 @ 13:30:37
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Ett ögonblick av mitt liv

Nej men åh så glad jag blir över att jag har vunnit :) Tusen tusen tack snälla du :) Jag som ytterst sällan brukar ha tur. Jag tar och mailar dig min adress på en gång.



Jag hoppas att du fick en riktigt härlig dag i solen. Här hemma har det börjat regna, tack och lov måste jag säga för vilken tryckande värme det har varit. Kommer fortsätta att kika in här titt som tätt :)



Kram Åsa

2009-07-02 @ 15:47:24
URL: http://ettogonblickavmittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0