Trist =(

Det är sååå himla tråkigt nu... Man kan ju som inte göra så mycket! Mikael och Melvin är ute och kör skoter. Dom skulle till stugan i sallsjön, grilla burgers, göra klämmisar osv.. Det va en himla hög som skulle dit. Å sånt tycker jag så mycket om men det är bara att vackert stanna hemma.
Mamma och pappa drog till villis men då mina fötter sväller och jag kan inte ha nå skor så kunde jag inte följa med dom heller för att fördriva tiden =( Får panik då jag har skorna på mig för länge. Fötterna dör som bort på mig!

Men ska inte klaga, det är så trist å läsa om =p Har det ju bra ändå =) I min ensamhet! Unnar dom andra att ha kul! För man ska leva livet. Inte gräva ner sig å se allt nattsvart! Man ska tänka på allt det braá man har! Å just i mitt fall har jag hur mycket som helst att va glad för!
Men ett yatzy sällskap skulle ju inte sitta helt fel egentligen! Är såå sugen på att spela!

Igår va mamma och pappa här på middag. Oj sååå gott det va. Har längtat efter tacos så länge.
Sen kollade vi på let´s dance!

Blev en rätt så tidig kväll för som vanligt va ju Mikael trött! Han är inte den som är uppe länge i onödan. Å ställer väckarklockan typ varje morgon! Men imorron har han lovat att inte ställa någon klocka.  Great!
Sover ju så dåligt om nätterna nu! Så en sovmorgon skulle sitta på sin plats!

Nej nu ska jag göra lite nytta innan mina älsklingar kommer hem ♥
Dom gör mig så glad i hjärtat ♥ Det bästa jag har!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja det een jätte fin liten koja !!

Å det e så kul med minnen å hitta saker så än om det bara är en teckning!!



Å det bästa av allt där jag minns å fick var amed om så mycket var ju hos min farmor å farfar å nu bor jag i deras hus !! Har aldrig trivts så bra nånstans som just här !!!!!!!



Ja du verkar ha det lite besvärligt nu hm ...

Ja det e skit å måsta var hemma å alla andra gör nått kul .. Som om man e fast i sin egen kropp!!!!!!!!



Ha en bra dag du oxå !!!!!!!!

2009-01-24 @ 14:00:06
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, ett eller annat parti Yazty hade inte suttit fel!! Låter som om du haft ungefär samma tråkiga dag som jag idag! :p Så det var lika bra att ta en promenad. Kramen

2009-01-24 @ 14:56:19
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är så go vännen! Du tänker ofta på göra din sambo glad. Jag blir så glad när du skriver han ska vara glad att han hittade dig...



Kramar om dig

2009-01-24 @ 16:21:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Erika

men huga, vet ju hur drygt d är å gå å vänta på å få åka iväg...å allt detta tjat från andra är jobbigt!! Men snart Nina, då får du å bebis oxå åka skoters! Lill-Edvin var två veckor då vi drog iväg första svängen. Vi åkte mest runt till stugerna på fjälle så jag hade alltid nå´nstans å gå in å elda upp lite värme å amma, så d gick finfint! Lycka till när d bär iväg!! Kram

2009-01-25 @ 23:13:19
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0