Tiden springer iväg!

Snart har ytterligare en vecka gått! Man hänger inte alls med! På gott och ont!
Idag har Mikael och hans kompisar varit ute och brummat skoter!
Mikael hämtade ju ut sin nya skoter igår så det va premiär turen idag! Längtar tills jag får provåka och köra den =) Men får nog vänta några veckor till.

Jag själv har städat och fejjat och bakat! Så sen va jag tvungen att vila lite. Fick mega ont i magen =(
Men nu känns det mer "normalt" igen!

Vaggan har kommit på plats oxå. Ska lägga ut kort sen!

Nu ska jag fixa till kroppkakorna. Snacka om mums middag idag alltså! Om jag lyckas vill säga


Kommentarer
Postat av: Kia

Tänk att bebisen snart kommer. Blir spännande å se om jag har rätt eller inte! :)

Sett på filmer på när Alice var liten och när Elina föddes ikväll. Nostalgi. Man blir lite BEBISsjuk vill jag lova! ;) Men man får väl snusa på era små! :)

Elina får vara mammas bebis! :)

Kram

2009-01-17 @ 22:31:25
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0